apart slapen, helaas!!

Sinds de tweede maand van mn zwangerschap slapen mijn vriend en ik apart....helaas!
Ik kan hem niet naast me hebben, ik slaap heel licht en wordt van iedere draai en gesnurk wakker. Hebben jullie hier ook last van of tips om beter te slapen zodat ik weer naast mn mannetje kan slapen?

Alvast bedankt!
 
Als je het weet.... Laat het mij dan ook even weten!

Wij slapen dan niet apart (hebben momenteel maar 1 slaapkamer) maar slapen is ook hier een drama!

Naast het vele wakker worden verrek ik van de rugpijn als ik in bed lig... Overdag heb ik nergens last van...

Wat kan een zwangerschap toch rare dingen doen met de vrouw he!!
 
Hoi hoi,

Hier ook...
af en toe schop ik em zo naar de logeerkamer toe haha
Het is vooral wat als je lekker vroeg naar je bed gaat en manlief later (als je net bijna in coma ligt) gigantisch moeilijk langs het bed strompeld in het donker... Grrrrr

Ik denk dat we er helaas aan moeten wennen :(
:p
 
Hoi,

Nou ik ben blij dat ik daar geen last van heb, want die mij laat zich echt zijn bed niet uittrappen,,haha
Dus helaas ook geen tips voor je, of misschien 2 1pers bedden naast elkaar icm oordopjes!

Gr MJ
 
Wat vervelend zeg...moet er nog niet aan denken!!
Moet je zo'n speciale matras aanschaffen waarbij je niks van de bewegingen van je partner voelt ;-P

Hoop voor je dat het snel beter wordt!

 
Oh wat naar, wij leven soms een beetje langs elkaar heen haha ik ga altijd rond 22.00/23.00 slapen en manlief pas rond 2en. Ik lig dus al lang en breed in coma als hij in bed komt. Mijn vriend heeft 5 weken vrij en slaapt dus lang uit (nu het nog kan) ik ben wel rond 8/9.00 al wakker en ga er dan wel uit, dan kan ik niet meer in slaap komen want moet veel draaien en krijg ook last van me rug.
Succes ermee!
 
Hier eigenlijk het zelfde als MissM. Ik slaap vroeg en als mijn vriend komt dan merk ik daar niets van. Ook slaap ik makkelijk met tv en licht aan dus mijn vriend hoeft geen gekke sprongen te maken om in bed te komen hihhi. Ik wordt 's nachts wel 2x wakker om naar de wc te gaan maar zodra ik in bed lig slaap ik ook weer. Dus daar hebben we gelukkig gaan last van!
 
Gelukkig dat ik niet de enige ben maar ook fijn voor de rest dat het niet herkenbaar is!

Ik ga ook altijd vroeg naar ben maar wordt helaas wakker als mn vriend naar bed komt, dan even naar de wc en dan begint het gedonder helaas.....

Ik zal er aan moeten wennen denk ik en maar hopen dat het na de bevalling beter gaat haha zal ook wel moeten want dan hebben we geen logeerkamer meer!

fijne dag en bedankt voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan