apart

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik heb een vraagje gisteren ochtend ben ik ongesteld geworden maar vandaag is het praktisch alweer gestopt(nog enkele drupjes (oud)bloed)

Ik hebt dit nog nooit meegemaakt normaal ben ik altijd 2/2,5 dag goed ongesteld en de 3dagen er na word het minder en stopt het uit eindelijk.

Zijn er dames die dit ook wel eens hebben meegemaakt?

Het kan dat je ineens een rare ongi tussendoor hebt. Als het nu helemaal wegblijft en je twijfelt, zou ik er over een paar dagen een test tegenaan gooien.

Bij Noa had ik ook een paar dagen oudbloed en kwam er pas een maand later achter dat ik al 8 weken zwanger was, dus.... ik hoop het meid!

Ik lees inderdaad hoopvolle berichten op internet maar eerlijk gezegd durf ik het niet te hopen veelte bang voor een teleurstelling.

Ik laat het gewoon hier bij en ga er vanuit dat het een korte menstruatie was en gaan het gewoon opnieuw proberen mocht ik zwanger zijn ben ik dat volgende maand ook nog

Heb nu na 10 rondes twee keer een hele korte ongi gehad. Heel fijn aan de ene kant, maar aan de andere kant ga je d´r ook veel over na denken of het dan wel een ongi is enzo, helaas was dat bij mij wel het geval....

Je gaat inderdaad een beetje denken tussen hoop en vrees en dat wil ik niet ik zeg mooi toch een korte cyclus des de eerder hebben we weer een poging

Lekker vaag he! Het is inderdaad zo irritant dat je er toch hoop van krijgt. Want ja, je lijf doet gekke dingen en het kan allebei (wel/niet zwanger) zijn.
Ik heb zelf liever echte duidelijkheid. Dan kan je t afsluiten. Misschien over een week nog een testje ofzo....voor de zekerheid.

Succes!!!

Ik heb ook wel vaker hele korte menstruaties gehad hoor, bij mij was het dan niks. Maar ik hoop dat dit voor jou niet zo is. Ik heb wel gehoord dat als er vnl oud bloed is, je best kans hebt op een zwangerschap. (Dan heeft het te maken met een verlate innesteling of zo.) Succes ermee!

Terug
Bovenaan