aparte geboorte kaartjes gezocht

hallo, ik ben op het internet aan het rond neuzen voor geboorte kaartjes. alleen vind ik ze allemaal zo standaard. ik wil wel iets aparts. hebben jullie nog tips waar ik leuke kaartjes kan vinden?

groetjes Joke

Kijk eens op de site van unicef, steun je gelijk een goed doel.
Of wat ik ook wel eens heb gezien en erg origineel vond was een zelfgemaakte voorpagina ( A3-formaat) van de krant met allerlei nieuws erop dat betrekking heeft op de geboorte van je kind , jullie beide en evt familie.

VB          EINDELIJK EEN KLEINDOCHTER VOOR OPA...........
                 ............ IN RECORD TEMPO GEBOREN      
                 AS VADER NET OP TIJD BIJ BEVALLING............
                VANAF......GAAT....HET WERELDRECORD LUIERS VERSCHONEN               VERBREKEN
                   .......... NU AL MOEDERS MOOISTE

Wel veel werk, maar niet alledaags

Hoi hoi,

Ik kwam een reclamefolder tegen van een website waar je je eigen geboortekaartjes kunt maken.

www.poobies.com

Misschien wat voor jullie.

Groetjes Petra

Ik heb een hekel aan standaard dus heb ik alles zelf gemaakt zie plaatje, het pakje hebben we zelf geknipt, genaaid, met een soort van wasvoorschrift kaartje en de tekst:

Kleertjes kopen, kleertjes wassen.
Kleertjes hangen aan de lijn.
Kleertjes strijken, kleertjes vouwen.
We weten nu voor wie ze zijn

Hoi,

Wij hebben ons kaartje van www.schattekus.nl maardat vind je misschien niet apart genoeg.. www.elkaartje.nl vond ik ook wel een leuke kaartjes..

Succes!
Groetjes Anne

Hoi,

Ik heb bij de geboorte van zowel mijn zoon als dochter de kaartjes van www.kaartmix.nl gebruikt. Echt super service en hele leuke kaarten, je kunt ze nu ook zelf ontwerpen! Die van mij is helemaal geworden zoals ik wilde.

Succes!

Groetjes, Jessica

Beste Joke,

Wij zochten ook wat aparts en nu weer. De vorige keer hebben we kaartjes besteld bij www.babygrafix.be. Wel in Belgie, maar superservice. De kaartjes hebben humor en kunnen aangepast worden naar je wensen. Ze zijn niet standaard. Veel plezier met het uitzoeken.

miepke

Je kunt ze ook wat persoonlijker maken bijvoorbeeld, kijk eens op www.kristelfotografie.nl! of www.geboortekaartjes.startpagina.nl
succes ermee, moeilijk he? Wij hebben er al zo lang over gedaan
voordat we een leuke trouwkaart hadden en  nu moeten we hier
weer over gaan nadenken, maar wel heel leuk natuurlijk!!!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan