Apenklok Kruidvat

Hoi,

Volgens mij hadden meer mensen de apenklok van de Kruidvat gekocht. Nu hebben wij er dus ook 1. En ipv dat hij afgaat op de tijd dat we het alarm hebben ingesteld, gaat hij op het hele uur af. Dus wanneer wij hem aanzetten bijv. 19:30, oogjes dicht, dan gaat hij om 20 uur af. Heel handig dus, ahum.

Hebben meer mensen hier last van? Of hebben wij net pech? Of hebben we een instelling verandert zonder dat we het weten?

Groetjes junimama.

Ja dacht dat het aan ons lag zeg.
Toch maar eens even uitpuzzelen en anders maar weer terug.

Daarbij komt dat Yoëll hem niet op zn kamer wil  Hij tikt te veel en dan kan hij niet slapen haha

Hey,

Ook wij hebben de kinderwekker van het kruidvat gkocht, de olifanten versie. Ook die van ons spoort niet helemaal. Nu schijn t het dat kruidvat/fabrikant er al heel veel klachten over heeft gehad. Ik breng hem ook terug. Zoonlief is 2 jaar en 2 mnd en vindt het een hartstikke leuk ding en begrijpt het ook al echt. Daarom is het extra zuur.

Grtz Linda

Hai Linda en de rest,

Het is inderdaad erg jammer dat ze zoiets te koop aanbieden terwijl het helemaal niet werkt!

Wij hebben de dure variant: De kidsleep wekker:

Ik geloof dat hij iets van 50 euro is maar wij hebben er al zo veel plezier en profijt van.
Het is gewoon een ritueel dat Nijn ook gaat slapen, Nijn aan, roept hij dan! Het is echt een soort vriendje van hem, toen hij een weekend bij mijn schoonouders ging logeren ging Nijn ook gewoon mee.
En 's ochtends horen we nog steeds als Nijn aan gaat: Maaammaaa Nijn wakker, Tente uit bed! We horen hem ook niet voordat Nijn wakker is, hij blijft lekker in bed liggen tot hij ziet dat Nijn wakker is en dan is hij binnen een seconde uit bed, ha ha!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, groetjes Fennie en Jente

hey!

Hier werkt Apie zoals het hoort.... Hebben wij denk ik een goed exemplaar te pakken...
( JOEPIE! ook eens geluk!)   Het is alleen een crime om dat kreng in te stellen, maar goed, Thomas vind hem super en gaat niet erder naar bed voor Apie zijn oogjes dicht heeft ook.  
De kidsleep is inderdaad 50,= Ik vind die van Fennie veel mooier, en makkelijker in te stellen waarschijnlijk, hihihi! Maar wij wilden met die goekope apenvariant eerst kijken of 'ie het wel wat vind.   Dus wij zijn wel serieus aan het nadenken over de dure variant, hahaha!

Kus, Marieke

OOk hier een meer dan tevreden mama van de dure variant de Kids sleep.

Lukas was/is altijd rond 06.15 uur wakker. Sinds hij deze wekker heeft hoor ik hem door de week niet voor 06.30 uur en in het weekend zelfs 07.00 uur.

Voorheen werd hij altijd huilend wakker en stopte pas als een van ons bij hem kwam, soms ging hij dan nog een paar minuutjes slapen, als we mazzel hadden een half uurtje

Maar hij snapt het concept van de wekker helemaal. Soms hoor ik hem even mama roepen maar dan ziet hij dat nijntje nog niet wakker is en dan gaat hij uit zich zelf weer slapen. En als het konijntje wakker is, dan is er geen houden maar aan dan is het uit volle borst MAMA NIJNTJE IS WAKKER! en dan halen we hem er gelijk uit.

Het enige jammere is dat het een nep nijntje is. Lukas maakt het natuurlijk niets uit maar ik vind nijntje zelf wel leuk.

Annemieke

Terug
Bovenaan