APETROTS!!!!

Hallo medemoeders,

Deze keer heb ik geen probleem maar ben ik dus apetrots op mijn zoontje Quinten.
Hij is nu 15 maand en sinds een week loopt hij los!! Supergaaf om te zien hoe hij
al wankelend en half dronken (lijkt het) de kamer rondstapt!!  
Het gaat steeds sneller en beter en ik kan hem straks niet meer bijhouden denk ik.
Dat wou ik even kwijt aan jullie. Wat gaat die ontwikkeling toch snel en wat is het
genieten geblazen!!!  

Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hallo Melanie,

Geweldig zeg! Hardstikke leuk!
Mijn zoontje is nu ook 15 maanden en ik zag hem vandaag ongeveer 15 seconden los in de box staan. Hij stapt vrolijk  achter de blokkenwagen, maar los lopen lukt nog niet. Ben benieuwd wanneer het er van gaat komen.
Geniet van je kleine mannetje! Het valt me op dat het nu échte dreumessen worden (met alle vertederende dingen én kleine brutale dingetjes).

Groetjes Marieke
mv Stan 04-09-2004
 


Hoihoi,

Echt geweldig is dat he?
Mijn zoontje van 13 maanden loopt sinds afgelopen zondag ineens de hele woonkamer door!! Zooooo grappig om te zien! Elke dag loopt ie een stukje sneller. Ik ben helemaal trots!!!

Groetjes Marmar

 
Hartstikke leuk!!!
Die kromme beentjes zijn zo koddig!
Soms stuiteren ze er over van plezier!
Mijn zoontje van 14 maanden loopt ook sinds 6 weken.
Eerst liep ie als 'charlie chaplin' , nu loopt hij met rechte benen.
Hij ontdekt ook dat hij sneller kan lopen, dan 'stuitert' hij letterlijk de huiskamer door!!!  al jeuzelend.
En dan die eerste ' woordjes'............ helemaal geweldig!   Alleen het frustrerende is dat hij ooit een paar keer 'mama' heeft gezegd (al drie maanden terug) maar nu werkelijk alleen maar ' papa' zegt!!! En dan ben ik thuis op donderdag en vrijdag, ik maar oefenen met hem: 'mama'.... en dan zegt hij lachend (gewoon uitlachen...!!!) heel hard 'papa'!!! En zo kan dat spelletje wel tijden door gaan! Hij trekt ook echt naar zijn papa toe, een echt papa's kindje dus...

Sorry, ik kwek hier een heel verhaal bijelkaar alsof het om mij gaat....

Geniet van het lopen!!!

Groeten Titiana
 
Terug
Bovenaan