Hoi Hoi allemaal
Heeft er hier iemand ervaring met het homeopathische middel apis melificca???
Ik heb dit van de huisarts voorgeschreven gekregen tegen de muggenallergie van Kas.
Het schijnt dat hier je lichaamsgeur van veranderd zodat de muggen je niet lekker meer vinden en zo dus als het goed is minder gestoken word. Dit geld trouwens ook voor wespen.
Ik heb alle voorzorgsmaatregelen verder al genomen, horren voor het raam. klamboe over zijn bed en een muggen stekker gebruikt hij zelfs het hele jaar en nog word hij gestoken. Hij reageerd erg heftig op de muggen steken. Alles wordt helemaal rood en dik. het duurt bijna 2 weken voordat alles weer weg is.
Druppel nu ook citronelle olie op zijn kussen.
Meer kan ik toch niet doen dacht ik zo.
Apis melificca is het laatste. maar dat vind ik nog wat. elke dag een tabletje.
Wie o wie heeft hier ervaring mee.
Ik hoor het heel graag.
groetjes Judith mama van kas 26-12-2006
Heeft er hier iemand ervaring met het homeopathische middel apis melificca???
Ik heb dit van de huisarts voorgeschreven gekregen tegen de muggenallergie van Kas.
Het schijnt dat hier je lichaamsgeur van veranderd zodat de muggen je niet lekker meer vinden en zo dus als het goed is minder gestoken word. Dit geld trouwens ook voor wespen.
Ik heb alle voorzorgsmaatregelen verder al genomen, horren voor het raam. klamboe over zijn bed en een muggen stekker gebruikt hij zelfs het hele jaar en nog word hij gestoken. Hij reageerd erg heftig op de muggen steken. Alles wordt helemaal rood en dik. het duurt bijna 2 weken voordat alles weer weg is.
Druppel nu ook citronelle olie op zijn kussen.
Meer kan ik toch niet doen dacht ik zo.
Apis melificca is het laatste. maar dat vind ik nog wat. elke dag een tabletje.
Wie o wie heeft hier ervaring mee.
Ik hoor het heel graag.
groetjes Judith mama van kas 26-12-2006