APK Dagje Yoëll

A

Anoniem

Guest
Zow vandaag heeft zoonlief een heftig daggie achter de rug....

Vanochtend moesten we naar het CB toe, de kleine apk beurt hahaha....meneertje is nu 80.7 cm en 10,25 kilo.....hij lag netjes binnen zijn eigen groeicurve....was ietsje pietsje te ligt voor zn lengte maar goed.....iedereen die zaterdag bij de meeting was heeft wel gezien dat meneertje een lekkere druktemaker is en geen minuut stil kan zitten.....DUS GEEN TIJD HEEFT OM TE GROEIEN hahahahhaha
Alles was verder heel goed....maar we zeiden dat we weer slapeloze nachten hadden....nou we weten nu waarom....
Yoëll krijgt 4 kiezen door en 2 snijtanden....en dat allemaal tegelijk....en voor de rest waren het ook allemaal hobbels en bobbels....de arts had best medelijden met ons mannegie....en ikke nu ook.....
We zijn wel met zn allen tot besluit gekomen om nog ff wachten met de BMR prik omdat hij best veel last van zijn mondje heeft dus ook minder weerstand heeft...dus moet nog ff aankijken wanneer we hem laten prikken...Nou dat vond ik best netjes...

Verder moesten we aan het eind van de middag met hem naar de ostheopaat...ik moest werken dus papa is meegeweest....Nou Yoëll heeft mega gebrult want meneertje had overal kleine beknellingen...dit miss door zijn val van de trap samen met papa voor een half jaartje geleden en ook doordat hij zo`n durfal is en overal op klimt en dus ook veel valt haha....maar na een half uurtje geplaag van meneer de ostheopaat was Yoëll thuis weer heerlijk vrolijk toen ik thuis kwam...hij had goed gegeten en was alvast voor mij aan het poetsen hahhaha...

Zow nou moest dit ff opschrijven hoor...en dan ga ik zo naar bed want anders krijg ik weer geen slaap vannacht...

Liefs Denise

Marit is vorige week ook bij de APK geweest (ook die prikken gehad, maar tot dusver geen bijwerkingen) ze is 79,2 cm lang (iets langer dan de gemiddelde) en weegt 9370 gram, ja, echt een sprietje!! iets te ligt voor haar lengte. Maar net zoals jouw zoon, echt een heel bewegelijk ondernemend dametje. Gelukkig kerngezond en happy!

Ja haha dus Marit heeft ook geen tijd om te groeien....

Nou moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vind hoor dat Yoëll ietswat te licht is.....hij aard gewoon naar zijn papa.....helaas niet naar zijn mama ik kan druk doen wat ik wil maar val geen gram af hahahaha

arm kind! marek krijgt er ook weer zoveel te gelijk is er ook goed ziek van Wel netjes dat ze bij het cb zeiden dat ze ze maar niet gaven!

Ooh echt sneu voor Yoëll. Vind het erg zielig. Nu weet je in ieder geval wel waar hij zo van wakker ligt. Troost hem maar lekker, je kleine klimbeer! En over dat gewicht ook geen zorgen maken hoor. Sommige kindjes zijn gewoon licht en andere zwaarder.
Liefs Kirsten

arm ventje! wel fijn dat hij na de osteopaat gelukkig wel lekker vrolijk is, dan blijft het dus alleen bij dat halve uurtje...

knuffel m maar lekker, liefs Jenneke mv Ivar

Och manneke toch! Slim om de prikken uit te stellen, hebben wij bij Lyanne ook gedaan namelijk. Nu moet ze de 22e.

Geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Het zit Yoëll ook niet mee zeg, geef hem maar een dikke knuffel van Tess

Liefs sandra

Terug
Bovenaan