''lopen'' op knieën

hoi,

Jasmijn is nu 18 maanden en ze loopt nog niet los. Wel rond de tafel. Ze gaat vlot staan dan.
Wel loopt ze als een speer door de kamer op haar knieën. Ze richt zich helemaal op, buik naar voren, armen vol speelgoed en gaan met die banaan. Ze gaat echt hard. Ze heeft grote eeltplekken op haar benen net onder de knie.
Zijn er meer kindjes die dat doen   of hebben gedaan en kunnen ze inmiddels lopen?

groeten Elke

ja,hier nog 1(lynn van 17 maanden)  die op haar knietjes loopt(maar ook nog veel kruipen)  
Vindt het wel een grappig gezicht,haha.    
En net wat je zegt.....ze gaat op die knieen als een speer!! Ik vind het ongelooflijk dat ze geen pijn aan haar knietjes krijgt. Lynn heeft dan geen eeltplekjes maar wel elke avond vuur rode knietjes. We zaten er al grapjes over te maken dat we maar kniebeschermers moesten gaan kopen. En ze heeft nu een paar keer buiten gespeelt en dan op die harde tegels....ik had  vanavond het idee dat ze een beetje blauwe knietjes had.
lynn  gaat dan wel sinds vorige week een paar stapjes los lopen
Het is nog wel heel wankel  en je ziet aan haar dat ze het doodeng vindt. Maar als ze het doet gaat ze iedereen roepen die in de kamer is(zelfs de poezen) en moeten we allemaal klappen.

Ik denk dat die kids van ons het zo wel makkelijk vinden,haha

groetjes cobie

Terug
Bovenaan