''Nieuw''

A

Anoniem

Guest

Hallo lieve meiden,

Lange tijd ben ik actief geweest op het forum zwanger worden. Helaas heb ik daarna  lange tijd zonder computer gezeten dus kon ik niet meer gezellig met jullie babbelen. Ben hier dus al meer dan een half jaar  niet geweest dus waarschijnlijk kennen jullie me niet meer, en zijn er ondertussen alweer een  hoop nieuwe bijgekomen!  Dus stel ik mezelf nog maar even opnieuw voor.

Ik ben isa, 21 jaar en nu bijna 28 weken zwanger van mijn eerste kindje. Momenteel voel ik me super en hoop dat dat nog lang zo blijft. Ik heb nu dus weer een computer, internet en een hoop vrije tijd dus hoop gezellig met jullie te kunnen kletsen.

Ik wens iedereen hier een goede  zwangerschap toe! Liefs xxx isa.

Hoi Isa,

Ik ben Wendy mama van Shannon 25 mei 2004 en op dit moment zwanger van nummer 2 en uitgerekend rond 18 juli 2006, Ben hier zo af en toe wel eens te lezen, ik lees ontzettend veel mee, veel suc6 met je zwangerschap,

Liefs, Wendy.

hoi Isa,

Wat leuk, ik ken je nog wel van het zwanger worden forum. Fijn om te horen dat alles goed gaat. Ik weet niet of je mij nog herkent, maar ben net als jij een jonge (aanstaande) moeder.
Ik ben inmiddels 13 weken zwanger, en hoop begin juni te bevallen van ons tweede kindje.
Geniet lekker van je zwangerschap!

Groetjes Rianne
13w2d

Hoi Isa,

Welkom terug op de site.
Ook ik ben bijna 28 weken zwanger.

Groetjes Ginny
27 wkn en  5 dgn

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! En leuk Rianne dat je me nog kent.
Jij komt me ook nog bekend voor! Grappig... zo zie je maar. Liefs isa.

Hoi Isa,

Gefeliciteerd dat alles nog lekker loopt en welkom back.

Is wel leuk om jong een moeder te zijn of te worden. Dat word ik ook ben zelf nu 20 jaar en beval volgend jaar april als alles goed loopt natuurlijk !

liefs,

eunice

Terug
Bovenaan