'dikke buik'

Hallo,

wie weet of je als je al "dik" bent van jezelf of je dan een extra dikke zwangerschapsbuik krijgt of juist minder. Dat het langer duurd voordat andere het zien vind ik normaal. Maar de baby heeft toch zijn ruimte nodig, of de huid nou alleen bestaat uit een dun laagje vet of een dikkere laag vet, de buik zal toch net zo veel groter worden.
of zie ik dit verkeerd?

ik zou zo graag een "dikke zwangerschapsbuik" willen. Kan ik eindeljk eens blij zijn met mijn buik

groetjes nancy
 
Hoi Nancy,

volgens mij maakt het niet uit. Ik  heb maat 46 en  ben  nu 18 weken zwanger en draag al weken zwangerschapsbroeken. Toen ik 8 weken was kon ik mijn normale broeken al niet meer dichtkrijgen zonder een elastiek ertussen, ben al een week of 5 geleden naar de zwangerschapsbroeken overgestapt omdat het met een elastiekje echt niet meer kon.. Bij mij kon je al snel zien dat ik zwanger ben hoor ik om me heen. Maak je niet te druk en geniet ze.....

 
hallo.
ik heb zelf ook maat 46 en vooral zit dat op mijn buik.
ik heb ook altijd gezegd dat ik een hele dikke buik wil hebben tijdens mijn zwangerschap iedereen moet mijn moooie buik zien en weten dat ik zwanger ben.
momenteel ben ik ruim 24 weken zwanger en nu pas ga je zien dat ik zwanger ben.
mensen die mij goed kennen zagen het wel eerder hoor maar de buiten wereld kan het nu pas zien.
ik draag vanaf week 18 zwangerschaps kleren,maar ik heb nog twee gewone broeken die ik ook nog pas. ligt er net aan van welk stof ze zijn gemaakt.
ik draag wel veel buikbanden zien mensen het toch nog een beetje aan je.
het verschilt per mens en zwangerschap.
geniet gewoon en wie weet krijg jij een hele mooie buik.
groeten jacqueline
 
Hoi,

Ben van mezelf 'normaal' gebouwd en bij mij kon je bij de eerste zw.schap pas bij 20 weken zien dat ik zwanger was...
Ik wou ook zo graag een lekkere dikke buik en dat kwam toen ook wel hoor! Het duurde misschien even voordat het zichtbaar was (ik had wel met een week of 16 m'n eerste positiebroek aan) maar op een gegeven moment had ik een dusdanige buik dat er mensen gingen speculeren of het misschien toch een 2-ling zou zijn.

Ondanks m'n gigabuik kwam ik slechts 10 kilo aan en dat was bijna voor de helft baby!

Denk dat je het niet kunt voorspellen en die buik komt echt nog wel hoor.
Geniet ervan
Marije
 
Hoi Nancy,

Zelf heb ik maat 48, ben wel aardig lang maar een stevige meid. Toch had ik tijdens mijn 1e zwangerschap een gigabuik. Dat kwam ook omdat ik van voren droeg. Wanneer het meer om je heen gaat zitten zie je het minder natuurlijk. Bij een vriendin van mij (heeel erg stevig) kon je haast niet zien dat ze zwanger was. Daar baalde ze erg van!

Nu ben ik weer zwanger en ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan..... Ik hoop weer op zo'n mooie buik. Wat is het inderdaad lekker hè, dat je de boel kan laten hangen en blij kunt zijn met je buik hahahaha. Want ja, aan die gigabuik heb ik wel weer een opgerekte blubberbuik overgehouden. Dat is weer een nadeel.....

Nou meid, ga maar lekker een dikke buik kweken! Geniet ervan.

groetjes Trudy
 
Terug
Bovenaan