Hoi hoi,
Ja, net wat Rimke schrijft, een beetje rommelig in je buik.
Bij m ´n eerste had ik achteraf om de 10 minuten een harde buik voor een hele tijd.
Nu ook, net wat Rimke schrijft, heb ik af en toe harde buiken, maar dan niet over m ´n gehele buik, maar echt van die menstruatie achtige krampen. Toen ik ze een tijdje geleden voor het eerst had, had ik echt zoiets van: Oja, zo voelen (buik)weeen, alleen dan 100x erger!
Volgens de verloskundige is er niets aan de hand. Moet als ik er vaak last van heb rustig aan doen. Hopelijk nu met m ´n verlof gaat het beter.
Verder is het volgens mij voor iedereen verschillend. Net als een vriendin van me, die zat op een gezellig avondje opeens op de wip zeg maar. Alles moest NU op orde zijn.
De volgende dag is ze dan ook bevallen (3,5 week te vroeg). Maar die kreeg opeens van het ene op het andere moment zo ´n enorme nesteldrang! Het was al een tijdje aan de gang, die nesteldrang, maar opeens vanaf dat moment kreeg ze het er benauwd van. Grappig he, dat het ook zo kan!
Gewoon lekker genieten, en naar de signalen van je lichaam luisteren.
Oja, bij m ´n eerste had ik een week voordat ik uitgerekend was voorweeen. Lieps ´s nacht al echt een beetje mee te puffen. Ze kwamen om de 5 a 6 minuten. Om 4 uur ´s nachts zakte alles weg. En ik nog denken, nou, dit kan nooit lang meer duren! Ook dat zegt niets, want onze eerste kwam precies 14 dagen overtijd (3 weken na de voorweeen....) Hahahaha, er is gewoon geen touw aan vast te knopen!
Heerlijjk toch, dat op wacht zitten!
Groetjes Sientje