'k durf niet te testen, bang voor de teleurstelling

Hallo meiden,

Ik ben Inge, 31 en heb eind april een miskraam gehad na een MA opgewekt met Cytotec. Ik heb vervolgens een menstruatie afgewacht en had daarna een cyclus van 29 dagen, nu zit ik al op dag 32 en heb niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, ik had voorheen regelmatig cyclussen van 28 tot 34 dagen. Zal ik testen, ik durf niet zo goed bang voor de teleurstelling, ben niet wanhopig dat het nooit meer zal lukken,
en heb zelfs liever dat het iets langer duurt voordat ik weer zwanger dan heel snel zwanger en weer mis. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het domme pech is geweest, ik heb nl. al twee gezonde kids. Wat zal ik doen testen of toch nog ff wachten???

Wie herkent deze spanning???

Voor jullie allemaal heel veel succes met het weer gezond zwanger worden.

Lieve groetjes Inge

Hoi Inge,

De gevoelens die je omschrijft zijn heel herkenbaar. Heb er meer meiden over gehoord. Zelf heb ik er niet zo'n ervaring mee omdat ik altijd al ruim voor mijn NOD zelf gemerkt heb  dat ik zwanger was. (Erg moe, rommelend gevoel in  onderbuik,  en bij de 2e zwangerschap ook al misselijk).

Je moet toch helaas zelf beslissen of je een test gaat doen. Het kan zo zijn dat je idd alweer zwanger bent, maar als je cyclus nu iets langer duurt (weer 34 dagen bijv) kan het ook zo zijn dat je test nu nog negatief is omdat je te vroeg test. Aan de andere kant heb ik zelf ook al een keer 4 dagen voor mijn NOD positief getest.

Je kunt natuurlijk een test doen: is die positief dan ben je lekker zwanger! en is ie negatief, dan zie je of de RD verschijnen of kun je over een aantal dagen nog eens testen en is ie misschien wel positief.

Succes met het nemen van je beslissing. Hou je ons op de hoogte van de uitkomst?

liefs,
Dion

Hoi Inge.

Ik kan me best voorstellen dat je heen en weer geslingerd word door van alles en nog wat.
Maar ik zou zelf een test doen om misschien van iets onzekerheid af te zijn.
Het geeft je in ieder geval duidelijkheid.
En dan heb je waarschijnlijk ook weer wat meer rust.
En misschien wel goed nieuws..............................
Het is jouw/jullie beslissing!!
Laat je weten wat je besloten hebt te doen??

Gr. Ccor.

Ha meiden,

Ik heb getest vanavond, een superlicht streepje, ik weet wat het betekent maar ben toch nog niet zeker ik test over een paar dagen een keertje 's ochtends. Maar mijn borsten voelen wel zwanger. Dit is dag 33 van mijn cyclus, ik heb nog ff nagekeken toen ik van mijn dochter en zoon zwanger probeerde te worden had ik ook meestal 33 dagen, dus die cyclus van 29 de vorige keer was echt kort. Ik moet er dus nog ff in gaan geloven dat ik waarschijnlijk opnieuw zwanger ben, het streepje was echt heel licht. I hope so dat ik zwanger ben en dat het dan weer goed mag gaan.

Onzekere groetjes Inge

lieve Inge

GEFELICITEERD!!!

je weet wat ze zeggen en lichte streep is een streep en dan ben je zwanger!!!!

maar ik weet hoe je je voel, die onzekere periode ga je nu weer tegemoet. ik heb zelf gister ook positief getest en natuurlijk heel blij en dankbaar maar ik weet ook dat ik nog 8 weken onzekerheid tegemoed gaat. vorige keer heb ik een mk gekregen op 25 jan en toen was ik 9 weken zwanger
Maar hou vertrouwen in je lijf en in jezelf em geniet ervan, hoever zou jij nu dan zijn en wanner zou je uitgerekend zijn.?
Ik zit nu op 4 weken en 4 dagen en ben uitgerekend op 7 april 2008
Liefs Danielle

Beste Danielle,

Ik denk dat ik dan een paar dagen later ben uitgerekend dan jij, mijn laatste ongi was 2 juli, maar met een langere cyclus kom je dan ook een paar dagen later uit.
Maf he het is dus mijn 4e zwangerschap en nog steeds onzeker, dan heeft die ene keer mis dus echt heel veel invloed. Ik ben superblij maar kan het nog niet geloven.
Ga straks lekker slapen misschien geloof ik het morgen, en idd een streep is een streep. Jij ook veel s6 de komende spannende weken.

Liefs Inge

Hee Inge, gefeliciteerd meid!
Idd een streep is een streep dus je bent lekker zwanger!! Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer er van te genieten. We duimen voor je dat nu wel alles goed blijft gaan!.

liefs,
Dion

Hoi van harte gefeliciteerd

Ik heb 3 miskramen gehad en ben inmiddels zwanger van mijn tweede kindje(komt in september).Ik heb bij mijn huidige zwangerschap ook getest en een heel vaag streepje.Je moest hem echt in het licht houden.Maareh een streep is een streep.Je hebt zowieso een beetje hormoon in je lichaam dus je bent echt zwanger.Ook al is het pril zoals je zelf zegt.Maar zwanger is zwanger.Probeer toch te genieten en test voor je eigen gevoel gewoon over een paar dagen weer en dan zul je zien dat hij al veel donkerder is.Heel veel succes de komende tijd en hou je ons op de hoogte.

Terug
Bovenaan