'muziek op schoot' voor moeders uit omgeving Alkmaar

A

Anoniem

Guest
Eigenlijk lees ik altijd en reageer nooit. Maar dit is wel erg leuk voor moeders uit Alkmaar. Muziek op schoot van Annemarie Tel. Het is zingen, dansen en muziek maken met je dreumes. http://www.muziekpleziervannultotvier.nl/  Hier staat meer info over de cursus. Zelf doe ik mee op de dinsdag, start volgende week en we zoeken nog een aantal enthousiaste moeders met hun kind. Wie weet tot volgende week,
Martine (moeder van Ella 14 maanden)

Hey,
Ik kom zelf niet uit deze omgeving maar ik las de titel. Ik ben vandaag ook met mijn dochter voor het eerst naar Muziek op schoot geweest(in Sliedrecht). Ik vond het geweldig om met haar te doen. Ik zag haar reactie op de muziek en de liedjes die er gezongen werden. Ze genoot er zichtbaar van en was helemaal in haar element.
Ik kan het dus ook iedereen aanraden om te doen.
Groetjes Linda

Hoi Martine,

Dit topic heb ik vorige week over heen gelezen....

De muzieklessen van juf Annemarie vind ik inderdaad echt een aanrader!
Vorige week vrijdag hebben Eva en ik de eerst les gehad, echt ontzettend leuk!
Vind het jammer dat ik dit vorige jaar nog niet ontdekt had. Is dit voor jullie ook de eerste cursus?

Groetjes Marieke, mama van Eva (15 maanden)

Mijn schoonzus geeft ook lessen muziek op schoot in Heiloo(vlak bij Alkmaar). Erg leuk inderdaad Zifjon en ik hebben ook een les meegedaan en hij vond het geweldig. En muziek is goed voor de ontwikkeling :) :) en wij dansen er maar op los voor onze conditie en overtollige kilo's

Terug
Bovenaan