'n beetje sipjesss!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Mijn vriend heeft me groen licht gegeven dat ik a.s. Woensdag mijn laatste pilletje in mag nemen. Dit komt omdat ik van de pil die ik nu slik, totaal geen zin meer in sex heb. Ik mag dus stoppen, maar pas na de zomer, en na mijn operatie kunnen we pas proberen zwanger te raken.

De afgelopen paar weken, ben ik weinig op t forum geweest omdat k et van me af wilde zetten, omdat het nog best een tijdje duurt voordat we zwanger kunnen proberen te raken... Alleen ik trek het echt ff niet meer. Ik wil zooo graag nual beginnen, zie overal baby's en kan aan niks anders denken!!

Voel me best wel een beetje ellendig.. Zijn er meer meiden die dit hebben!?

Liefs, Maaike

hoi maaile,
dat is geweldig nieuws,toch?
ja wachten duurt zeker lang maar je lichaam kan idd wel effe ontpillen,dus dat is wel goed,ik had in je vorige berichtje geschreven dat je wel aan een andere pil kon en dat dat niks uitmaakt maar stoppen is idd beter,ik bedoelde alleen dat dat niks utmaakt voor je lichaam een andere pil maar goed,als je straks eenmaal geopereerd ben en na de zomer kan je ook lekker voor het echie beginnen.
nou ik heb dat ook hoor,ik wil het zo graag en zie bij anderen dat ze allemaal zwanger zijn vind het soms echt niet leuk meer,vooral omdat mijn collega vertelde vrijdag dat ze zwanger wasvond het echt niet leuk,wel voor haar natuurlijk maar ik dacht godver wanneer ik??ik ben nu in ronde 4 bezig en heb nog 9dagen te gaan.
veel succes en het is voor jou ook zo.
groetjes mier

Hé Maaike,

Wel een fijn idee om te weten dat je vriend het goed vindt dat je stopt met de pil. Dan kan je inderdaad ontpillen, dat kan ook bes twel een paar maanden duren.
Heel herkenbaar hoor dat iedereen in je omgeving of zwanger is of dat je allemaal babies ziet. Bedenk maar dat je eerst nog een operatie moet doorstaan en nog even echt met zijn tweetjes lekker op vakantie kunt gaan.

Sterkte met je operatie en fijne vakantie!

Shanaz

Bedankt meiden, deze oppepper had ik echt ffies nodig.

Opzich zijn een paar maanden niet zolang maar het lijkt alleen zo ontzettend langzaam te gaan allemaal. Maar voor je het weet is het zover hoor!

ThnQ voor jullie reacties.
Succes allemaal met het zwanger worden:)

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan