'Ongelukjes-tijd' is aangebroken....

Nu Aiméely loopt is de wereld toch een stuk 'gevaarlijker' geworden!
Gisteravond ging ze aan de wandel met d'r ficherprice vormpjesmolen, die bleek toch iets te zwaar te zijn en BOEM! bovenop d'r kleine grote teentje!
Hartverscheurend gehuil.... een dikke teen en een zwarte nagel is het resultaat.... het is zo zielig! Vannacht heeft ze slecht geslapen omdat ze niet lekker kon draaien want dat deed erg pijn!
Lopen doet ze nu even heel voorzichtig... en mama voelt zo ontzettend met d'r kleine meisje mee....
Besef me nu wat ons nog allemaal staat te wachten aan valpartijen e.d.....
Er is echt niets erger dan dat je kleintje zoveel pijn heeft....
Jullie ook al van die momenten gehad?

Liefs L81

och ja.....de blauwe plekken aan zijn hoofd zijn niet meer te tellen,hij kijkt niet waar hij loopt en valt dan,en dan meestal zo dat hij tegen de tafel valt of tegen de openhaard of tegen de stoel of op zijn neus...
verder loopt hij nu al een tijdje met een blauwe nagel omdat mama eerst niet goed uitkeek en hij de vinger tussen de deur had en verleden week keek papa niet goed uit en kreeg hij diezelfde vinger weer tussen de deur,dus het blijft nog wel even blauw
verder belde ik henk(mijn man)laatst toen ik aan het werk was en hij was met aaron bij leen bakker en lette even niet op aaron,die rende weg en viel toen !zie hier het resultaat

ik schrok me rot toen ik dat mms-je kreeg op mijn werk en toen ik thuiskwam was het nog blauwer,dus ja wij kennen het!!!
maar ja het zal wel niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn!

groetjes nienke...

ook hier gaat alles met vallen en opstaan, maar linsey word niet snel blauw. ze heeft 1 keer een dikke blauwe lip gehad en 1 keer een bult op haar hoofd.
en verder heeft ze van al haar vallen niks overgehouden. terwijl ze ook altijd op haar hoofd valt

groetjes danielle

Jari heeft al enkele ongelukjes gehad. Vanaf het moment dat hij bij de tafel kan staan valt hij ook geregeld. Al een keer een dikke bult, natuurlijk vastgelegd op de foto, twee keer een tand door de lip en vanmorgen ook weer een tand door de lip. Ik schrik er elke keer toch weer van maar het zal de laatste keer wel niet zijn. Jari is wat driester dan zijn oudere broer, al heeft die ook al genoeg kleine ongelukjes gehad, viel vanmiddag met zijn hoofd tegen de tafel. Hopelijk blijft het bij kleine ongelukjes!!! Ik vind het altijd zo zielig als ze zich bezeren maar het hoort er nu eenmaal bij. Gr Linda

Terug
Bovenaan