'pret echo'

Hoi mama's,

Alles goed met jullie?

Ik heb ons kindje vanmorgen mogen bekijken.
Net echt' zeg.
Het lag zo mooi te glimlachen. En het deed even het duimpje in de mond.
Een echt kindje, wouw.
Ik zal morgen een foto scannen en mee sturen. (ze liggen nu bij oma)

Laten jullie een 'pret echo' maken?

Groetjes Manda 28.2

Leuk zeg, heb vaker dat soort foto's gezien is idd erg bijzonder.
Wij doen het overigens niet. Wij vinden het erg veel geld en geven dat geld liever aan andere dingen uit, maar ieder zo zijn keus. Kan me ook voorstellen als de andere kids iets groter zijn je het ook een beetje doet om het concreter te maken, maar goed vera is nog zo'n ukkie.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's

Groetjes Daan

geweldig hè even 'spieken'! Wij doen geen pretecho deze keer maar morgen hebben we een extra groeiecho omdat de tweede eigenlijk te klein was, deze keer ligt de baby helemaal goed op groei maar willen ze toch voor de zekerheid spieken...dus voor ons toch wat extra's.

Groetjes Brechtje

Ik ben geen voorstander van pretecho`s omdat het nog niet duidelijk is wat voor effect dit of het kindje heeft op het lange termijn.
Verder moet iedereen zelf weten of zij dit willen. ik kan heel goed voorstellen dat het erg bijzonder is.
Wij weten dat het al een meisje wordt en we hebben hele duidelijke 2D fotos van de 20 wkn echo`s ....we gebruiken onze fantasie!
er moet wel IETS nog "spannend" blijven.

groet hilal
31w6d

Wij laten ook geen pretecho maken. Dit i.v.m. de kosten die er aan zijn verbonden, omdat we het de vorige keren ook niet hebben laten doen, maar toch ook omdat we ons liever willen laten verrassen na de bevalling. Neemt niet weg dat we erg uitkijken naar de echo over twee weken, die wordt gemaakt om de ligging te bepalen. Heerlijk om de  baby weer te kunnen zien bewegen. Wordt het toch wat minder  onwerkelijk.  

Groetjes Sacha  

Wij hebben met 25 weken een pretecho gemaakt. Mijn moeder en zusje wilden zo graag ook even meekijken en voor ons was het natuurlijk ook helemaal geweldig. Precies wat je zei, die handjes voor het gezichtje en bij ons ging ze ook even duimen, heel bijzonder!! We hebben een paar heel mooie gelukte foto's. En voor de fantasie blijft nog genoeg over, want ik kan me nog steeds niet goed voorstellen hoe ze er nu echt uit zal zien hoor. In ieder geval wilde ik even zeggen dat ik de pretecho helemaal geweldig vond!
Groetjes, Dolly

Prachtig! Aandoenlijk het gefriemel met de handjes. Heel bijzonder om te kunnen zien wat je in je buik voelt.

De foto's verdienen een mooi lijstje!

Groetjes Sacha

Terug
Bovenaan