'Prille miskraam....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben weer terug op het 'zwanger worden' forum...Helaas.
Ik dacht vanochtend 6 weken en 2 dagen zwanger te zijn. Ik kreeg echter in de loop van de dag bruine afscheiding. Geen buikpijn o.i.d. maar toch het gevoel alsof het m'n 1e dag van de ongesteldheid was.
De verloskundige gebeld en ik mocht meteen komen zodat hij een echo kon maken om te kijken of het hartje klopte.
Dus ik meteen naar hem toe. Er was alleen maar een klein vruchtzakje, veel te klein voor 6 weken zwangerschap. Over 2 weken mag ik nogmaals terugkomen voor de zekerheid maar het lijkt absoluut niet goed. Verdrietig dus. Toch ben ik al die tijd bang geweet dat het mis zou gaan, misschien een voorgevoel. Verder had ik ook nauwelijks kwaaltjes. Niet misselijk etc. Zou daar misschien ook wel van zijn gekomen.
Hopen natuurlijk dat ik snel weer zwanger mag worden met veel kwaaltjes!!

Groetjes Ineke

Gadverdamme zeg, wat vreselijk weet gewoon niks te zeggen.
Kop op wijvie echt het komt ooit goed.

Sterkte liefs Mirella

ach lieverd,wat naar zeg.Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen,ik hoop dat je er snel bovenop komt en erover kan praten.Want dit is niet niks hoor.

Sterkte met het verwerken van je verdriet.

dikke kus cindy

lijkt me echt vreselijk,

ik weet ook niet goed wat ik zeggen moet,
hoelang was je al bezig? en ga je meteen weer door?
veel sterkte en succes.

liefs esther23

jeetje meis, ik sta met een bek vol tanden. Mijn hartje zou het uitschreeuwen van verdriet...... moet je nu nog twee weken wachten ? Sturen ze je niet door ofzow ??

Anyway....... kan begrijpen dat je niet op dit soort vragen zit te wachten.

heel veel sterkte gewenst..........

bianca

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Lief. Het voelt een beetje of ik niet mag zeuren want ik ben in maart gestopt met de pil en 25 mei dus de test gedaan en zwanger... wel een licht streepje maar toch. De 26e weer een test gedaan en toen was de 2e streep duidelijker. In het begin was ik al bang dat het mis zou gaan maar dan kreeg ik een soort gevoel over me dat dat niet zo was. Echter was gisteren dat gevoel verdwenen en vandaag dus die afscheiding. Het lijkt nu door te zetten in ongesteld. Dus het is echt over.
Heb het zwaarste nu gehad door de ouders in te lichten, die het al wisten. M'n schoonmoeder reageerde erg fijn dat ze net van plan was morgen wat leuks voor ons te kopen en dat ze zich er zo op had verheugd. Ik weet dat het moeilijk is om juist te reageren maar toch.
Ik probeer positief te denken dat ik nu weet hoe het ervoor staat en we niet pas over 4 weken het te weten waren gekomen. Ook vind ik het 'prettig' te weten dat het meteen in het begin is misgegaan. Er niet al een embryo was die het moeilijk gehad heeft ofzo. Zo probeer je jezelf wat moed in te praten.
Maar we gaan er weer voor.

Groetjes Ineke

Sterk van je !!!
Inderdaad is het een kleine troost te weten dat je in ieder geval een bevruchting heb gehad en dat alles in je lichaam gewoon werkt zoals het hoort te werken.

Ik wens je veel sterkte de komende dagen, je zal het nodig hebben denk ik.......

Kus,

bianca

Hey Ineke

he jeetje wat triest

Doe het rustig aan

luister goed naar je eigen lichaam

Sterkte

veel liefs natasja

Terug
Bovenaan