'rustgevend ei'

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie misschien weten heeft Tyche slaapproblemen. Ik denk zelf dat het wel overgaat en te maken heeft met haar doorkomend tandje en een sprongetje.
Ook las ik ergens dat er een soort ei is dat het geluid van de zee nabootst en dat dit zou helpen voor de baby rustig te houden. Want schijnbaar vinden baby's een stille en donkere kamer niet leuk.

Heeft iemand dit ei?
Wat voor ervaringen?
Waar heb je het gekocht?

Alvast bedankt,

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hoi Kirsten,

zoals misschien hebt gelezen zitten wij ook met een big problem. Ik heb ook even internet afgestruind en kwam ook een ei tegen. Zelfs een cb-arts prijst het aan. Volgens mij was het een site uit Belgie......

Ik hoop dat je het vond en laat het even weten, wie weet is het ook voor ons het ei van Columbus......

Succes
en als ik het vind schrijf ik het ook op in het forum!!!!

Renske Isa&Meike

Hoi,

Hier ook een Philips Ei, gekocht 2e hands op Marktplaats.
Ik heb hem puur voor het muziekje gekocht omdat Kay ook die Projector heeft van Philips. Het ei en de projector hebben dezelfde geluiden en zo'n ei is dan net iets makkelijke meenemen ergens heen.

Ik vind het wel een grappig ding.En een voordeel is dat je hem kunt instellen op de aantal minuten dat hij het liedje moet spelen. Voor de wat moeilijke slapers denk ik idealer dan dat mama steeds aan het trekkoortje moet blijven trekken haha..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan