's avond weer wakker

A

Anoniem

Guest
Sinds een week of zo wordt Colin weer wakker rond een uur of 9 's avonds.
Normaal gesproken krijgt hij zijn laatste voeding om 7 uur en rond 8 uur/ half 9 gaat hij dan naar bed, en slaapt hij door tot een uur of 6/7 in de ochtend. Maar sinds een week dus nu niet meer en wordt hij weer wakker rond 9 uur. Dan doen we alle moeite om hem weer in slaap te krijgen en hij is zelf ook hardstikke moe, kan eigenlijk zijn ogen niet meer open houden. Dan geef ik hem rond een uur of 10 nog maar een borstvoeding omdat hij dan ff stil is en misschien wel in slaap valt (lukt niet altijd) en dan valt hij weer in slaap ronf 11 uur. Dit sloopt ons! Hebben meet moeders dit 'probleem' met de baby's van +/- 6,5 maand?

Groetjes van Ellen

Hey!

Wat vervel;end voor jullie! Misschien een idee om wat nutrix of bambix erdoor te doen? (of kan dat niet bij borstvoeding??????) Dan zittie lkkr vol voor de n8!!!

Sterkte ermee, het komt vast snel goed! Ander moet je het cb ff bellen of ze je kunnen helpen..

x memke

hoi!

Geef je inderdaad de laatste voeding met of zonder rijstebloem? Anders zou ik daar rijstebloem in gaan doen en als hij dan wakker wordt, laat hem maar huilen.
Vaak zie je dat die kleintjes even wakker worden maar binnen 10 min. weer in slaap vallen. Als de ouders dan toch gaan kijken en gaan hujen om die kleine weer in slaap te krijgen, snapt die kleine niet meer wat hij nou moet gaan doen en hij is wel moe.

Wacht dus sowieso met naar hem toe te gaan en als je gaat, neem hem niet uit bed.
Geef hem een kus, aai over zijn bol en ga weer. Wacht daarna weer 10 min. Je zult zien dat hij toch vanzelf weer in slaap zal vallen.
Mijn zoon is inmiddels 11 maanden maar wordt ook nog wel eens wakker, ik ga eigenlijk nooit meer kijken, tenzij het heel lang duurt natuurlijk maar als ik ga kijken wordt hij eigenlijk meer overstuur dan dat ik niet ga.... Hij valt altijd weer in slaap.

Succes.

Terug
Bovenaan