's avonds achter elkaar wakker, huilen, gillen, schreeuwen. nachtmerrie??

A

Anoniem

Guest
weten jullie dit?

puck word  minstens 2 x wakker en dan schreeuwt, gilt en huilt  ze het uit. het lijkt wel of ik soms niet tot haar doordring. in neem haar dan uit bed (kamer blijft donker) en ga op een stoel zitten die ik naast haar bedje heb gezet. dan zitten we zo'n 10 minuten te wiebelen en valt ze gewoon weer in slaap. tot de volgende droom... en dan gaan we weer van vooraf aan...! soms lukt het niet met wiebelen en dan geef ik wat diksap te drinken... maar pffff, echt tot rust kom ik niet 's avonds.

julllie ervaringen of tips en wie weet hoelang dit duurt??

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi,
lastig hé? Ik heb precies hetzelfde, mijn dochter (van 22 juni) wordt ook een paar keer huilend wakker, dan doe ik er aan de borst en dan is het gelukkig wel over.
Maar gisterenavond was ze verschrikkelijk aan t huilen en wilde gewoon echt niet slapen, ook niet door papa getroost worden en uiteindelijk na 2,5 uur (gelukkig niet aan eensluitend huilen) viel ze eindelijk in slaap aan mijn borst.
Ik hoop dat het vanavond beter gaat, ze ligt iig nu lekker te slapen dus ben benieuwd,
ik heb dus eigenlijk geen tips en weet ook niet hoe lang het gaat duren maar wilde toch even reageren!

Groetjes en sterkte.
Sonja.

Terug
Bovenaan