's avonds en 's nachts

Hoi allemaal!!!

Gisteravond om 22.00 is Stef gaan slapen na om 20.00 zijn fles (van 200cc)
leeggedronken te hebben. We hebben hem toen om 00.00 wakker gemaakt voor
zijn laatste fles. (doen we altijd...) Maar toen ineens kregen we er niet meer dan
100cc in! We zijn naar bed gegaan met het idee dat hij dus wel midden in de
nacht honger zou krijgen, maar hij hield het vol tot 06.30...... En daarna na zijn fles nog tot 10.00..... Ik vraag me n u dus af of ik hem gewoon zijn fles rond 11.00 zal doen en dan eens kijken tot hoe laat hij slaapt... (ik vind het geen probleem om op
te blijven tot 00.00 uur, maar ben niet zo'n ochtendmens....08.00 is vroeg genoeg)

Hoe lossen jullie dit op? En hoeveel uur achterelkaar slapen jullie kindjes? O ja,
Stef is nu bijna 11 weken.

Ben heel benieuwd!
Liefs Annet
P.s... effe showen....

rosalie heb ik uiteindelijk niet meer wakker gemaakt voor de voeding van 12 uur,en ze slaapt dus nu door tot de volgende ochtend,wel 7 uur dan ,maar ja ik moet er toch vroeg uit voor mn kinderen

Hoi,

Ik ben al snel gestopt met de late fles, had het zelfde probleem, wakker maken en haast niets willen drinken. Tess krijgt nu om 21:00 (ongeveer) haar laatste fles en komt dan wel 's morgens vroeg, rond een uur of 6, moet dan toch op om te gaan werken en in het weekend ga ik daarna gewoon weer naar bed, net als Tess. Die slaapt na de 6 uur fles tot een uur of 10 in de morgen. Wij hebben het volgende schema nu:

1e fles: 6:00
2e fles: 10:00
3e fles: 14:00
4e fles: 18:00
5e fles: 21:00

Dit houdt ze nu al een paar weken vol. Je moet gewoon bedenken wat jij het prettigste vindt.

Succes!

Groetjes Nands

Hey meid,

tegenwoordig doen we bij ons zo namelijk dat   we de kleine rond de klok van 10 uur/ half 11 gaan geven en dan komt tie meestal ff mopperen om 5 uur s'morgens maar dan met een speentje is het te rekken tot 6 uur. ik vind dat toch wel een lekkere tijd.

trouwens je houd je site leuk bij krijg netjes elke keer een melding binnen als je weer veranderd heb.

Terug
Bovenaan