Hoi allemaal!!!
Gisteravond om 22.00 is Stef gaan slapen na om 20.00 zijn fles (van 200cc)
leeggedronken te hebben. We hebben hem toen om 00.00 wakker gemaakt voor
zijn laatste fles. (doen we altijd...) Maar toen ineens kregen we er niet meer dan
100cc in! We zijn naar bed gegaan met het idee dat hij dus wel midden in de
nacht honger zou krijgen, maar hij hield het vol tot 06.30...... En daarna na zijn fles nog tot 10.00..... Ik vraag me n u dus af of ik hem gewoon zijn fles rond 11.00 zal doen en dan eens kijken tot hoe laat hij slaapt... (ik vind het geen probleem om op
te blijven tot 00.00 uur, maar ben niet zo'n ochtendmens....08.00 is vroeg genoeg)
Hoe lossen jullie dit op? En hoeveel uur achterelkaar slapen jullie kindjes? O ja,
Stef is nu bijna 11 weken.
Ben heel benieuwd!
Liefs Annet
P.s... effe showen....
Gisteravond om 22.00 is Stef gaan slapen na om 20.00 zijn fles (van 200cc)
leeggedronken te hebben. We hebben hem toen om 00.00 wakker gemaakt voor
zijn laatste fles. (doen we altijd...) Maar toen ineens kregen we er niet meer dan
100cc in! We zijn naar bed gegaan met het idee dat hij dus wel midden in de
nacht honger zou krijgen, maar hij hield het vol tot 06.30...... En daarna na zijn fles nog tot 10.00..... Ik vraag me n u dus af of ik hem gewoon zijn fles rond 11.00 zal doen en dan eens kijken tot hoe laat hij slaapt... (ik vind het geen probleem om op
te blijven tot 00.00 uur, maar ben niet zo'n ochtendmens....08.00 is vroeg genoeg)
Hoe lossen jullie dit op? En hoeveel uur achterelkaar slapen jullie kindjes? O ja,
Stef is nu bijna 11 weken.
Ben heel benieuwd!
Liefs Annet
P.s... effe showen....