's Avonds niet meer willen slapen in haar slaapzak!!!

A

Anoniem

Guest
Tara wilt sinds een dag of 3 niet meer in haar slaapzak slapen 's avonds! Als ik het toch voor haar aantrek, dan blijft ze schreeuwen en huilen en aan de slaapzak trekken tot ik het uittrek voor haar. Als ik aan haar vraag of het uit moet, dan zegt ze 'ja' en ze is ook meteen weer rustig als ze geen slaapzak meer aan heeft. Herkent iemand dit en hoe doen jullie het dan als ze geen slaapzak willen? Want het is nu zo koud 's avonds en wij hebben geen radiatoren aan de muren in onze woning, alleen maar grondverwarming door het hele huis. Gisteravond had ik haar maar een maillot en 2 broeken aangetrokken en een dikke vest over haar pyama heen, omdat ze steevast haar deken van zich aftrapt tijdens haar slaap.

Hoi hoi,

Lekker eigenwijs ding heb je zeg! Blijft ze onder de dekens liggen? Want als dat zo is leg je er toch gewoon een extra deken overheen (of een molton als onderste dekentje)?
Voor ons eigenwijsje zou het een ramp zijn, want die ligt zelden onder de dekens....

Nou, succes met je kleine eigenwijze monstertje!

x miranda

In Feline's kamer is het niet heel koud, maar ik heb gewoon een lekkere warme pyama voor haar en de deken ligt ze soms niet helemaal onder, maar ze wordt nooit koud wakker.
groetjes Mariska

ps zou het niet veel te warm zijn wat je haar aantrekt? Ik zou het met minder proberen en dan voor je zelf gaat slapen even voorzichtig voelen of ze het niet te warm of te koud heeft?

Miranda: ons eigenwijze monstertje beweegt best veel in haar slaap, we
vinden haar hoofd vaak aan de andere kant van haar bed als we opstaan,
dus nee, helaas blijven de dekens niet op haar. Maar jullie hebben dus
ook zo'n eigenwijs kind, hoe doen jullie het bij haar dan?

Maris: het was idd TE warm, want haar nek voelde de volgende ochtend een beetje nat aan  

Hoi Shivana,

Ik zou gewoon een dikke pyama kopen en eventueel sokken aan voor als ze onder de deken vandaan kruipt.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan