's Avonds niet willen slapen..... help echt huilen

A

Anoniem

Guest
Feline is ruim 15 maanden en sinds een paar dagen wil ze niet gaan slapen of schrikt ze huilend wakker.
En het wordt echt overstuur huilen. Nu laten we haar maar huilend in slaap vallen, want als we haar pakken wordt ze stil.

Pfff iemand tips......

groetjes een hele verdrietige moeie Maris

Hoi Mariska,
ik heb niet echt tips voor je maar wel mijn medeleven. Ik begrijp dat dit je erg opbreekt.
Ikzelf kan er heel slecht tegen als mijn dochter huilt, ze huilt ook bijna nooit dus als ze dan huilt dan denk ik, er is iets mis.
Gisterenavond wilde ze ook niet naar bed en ging ze heel erg huilen toen ik haar erin deed. Ze heeft 10 minuten overstuur gehuild en toen heb ik haar eruit gehaald. Heb ik haar even meegenomen naar onze slaapkamer en heb ik nog even met dr gespeeld, daarna weer terug naar bed en toen ging ze gelukkig lief slapen.
Dus nogmaals ik heb geen tips maar wens je succes en hoop dat ze snel lekker gaat slapen/doorslaapt.

groetjes van Sonja

hoi Mariska,
ook van mij geen echte tips...wel naar dat ze zo huilt en huilend wakker wordt. Soms hebben ze dromen en worden ze gewoon naar wakker, tenminste dat heeft Sarah soms. Ik kan je geen tips geven over slapen gaan want Sarah is dus echt een moeilijke slaper zowel met inslapen als doorslapen. Maar wel wil ik je even steunen, ik weet dat het zwaar kan zijn.
Ik hoop voor je dat het gewoon een korte fase is waar ze even doorheen moet.
Succes ermee!

Tamar

hoi

Bram heeft ook een poosje heel erg gehuild als hij naar bed ging, helemaal door het lint ging hij......hij huilde zo erg dat hij zichzelf aan het overgeen maakte,
bij ond heeft het geholpen om hem voor het slapen gaan lekker rustig te houden en niet te veel prikkels te laten krijgen en we hebben geen pyamapapje meer gegeven voor het slapen gaan alleen gewoon wat drinken en toen was het over.......
echte tips heb ik verder niet voor je maar misschien dat je hier iets aan hebt, ik hoop het voor je want het is echt frustrerend als je kleintje zo huilod en je weet niet waarom....
ik hoop voor je dat het snel voorbij is

liefs ilona

ow ja, Bram hebben we ook en nachtlampje aangelaten
heb een lampje gevonden die amper licht geeft en uitzichzelf aangaat als het donker wordt

Terug
Bovenaan