's avonds of 's ochtends pap

Hallo meiden,
Wanneer geven jullie de pap(fles)? Ik doe het nog steeds (vanaf de 4e maand) 's avonds voor hij gaat slapen, maar ik hoor ook wel eens (of lees wel eens) dat ze straks 's ochtends pap krijgen. Wanneer moet je overstappen van de avond naar de ochtend?

Groejtes happyM.

Hoi
Milan krijgt bij mij ook gewoon 's avonds pap. Heb net even het dagboek van Jorick open geslagen en zie daar in staan dat hij bij 6 maandjes ook pap 's ochtends kreeg. Toen hij 7 maand was mocht hij brood, maar daar had hij geen zin in en toen ben ik met pap uit een bordje begonnen, zodat hij wel de vezels binnen kreeg. (toch wel handig zo'n dagboekje) Hoop dat je hier iets aan hebt !

Jolanda

hoi,

Delano is nu 7 maanden en hij krijgt 'sochtend meergranenpap in een fles(moet eigenlijk met een lepeltje geven maar moeders heeft 'sochtends vaak weinig tijd.
En dan 's avonds geef ik hem ook nog rijstepap, alleen   de laatste dagen gaat deze niet meer op en slaapt hij netjes door.

groetjes kim

Ik geef Tyche 's avonds een fles + 2 lepels rijstebloem omdat haar dat door de nacht heen helpt zeg maar. Maar er wordt mij nu ook aangeraden om pap 's ochtends te geven. Nu doe ik ook 's ochtens een fles met 2 eetlepels rijstebloem. Maar ik moet ook aan het bordje en wat meer geduld hebben dan maar! (ben gelukkig niet de enige)

Groetjes Kirsten mama van Tyche (6mnd)

Yari is nu iets meer dan 7 maanden en krijgt 's ochtends meergranenpap ( vanaf 7 maanden ) in zijn fles.( sinds van de week pas )  's avonds krijgt hij nog een heel klein beetje rijstebloem in zijn fles, maar laat van deze fles toch wel vaak 60 cc staan.

Maar hij slaapt gewoon nog van 20.00 - 7.30 uur door, dus ik ben nog steeds hartstikke blij !!

Ik heb de kromme difrax fles, hij drinkt gewone ( notrilon ) melk uit de  S speen, de melk met rijstebloem uit de M speen en de melk met meergranen uit  de L speen.
Dus de 3 flessen die hij krijgt allemaal uit een andere speen, ff verwarrend maar ik heb nu gewoon 3 flessen, elk een andere kleur.
Dit gaat super.

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan