's avonds slecht in slaap komen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit met een klein probleempje. Mijn dochter is nu 7 maanden en komt sinds een weekje ongeveer 's avonds heel slecht in slaap. We hebben haar altijd tussen 19.00 uur en 19.30 uur op bed gelegd en dan ging ze direct slapen. Nu is ze tot zeker 21.00 uur gewoon aan het krijsen en maakt ze zichzelf helemaal overstuur. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand kan zijn want bij haar slaapjes overdag wil ze ook nog wel eens een minuutje of 10 huilen, maar dat heeft ze altijd al gedaan en ze valt dan gewoon vanzelf wel in slaap.
Ik denk ook niet dat ze last van haar tandjes heeft (of dat moet 's avonds ook erger worden) want dan zou ze daar overdag ook niet van in slaap moeten komen.

Ik vind het erg lastig wat ik nu het beste kan doen. Ik had al bedacht dat ze misschien wat later naar haar bed moet (al geeft ze rond 19.00 uur wel aan dat ze slaap heeft).

Heeft iemand tips? Oh ja, honger heeft ze ook niet want voordat ze naar bed gaat krijgt ze een papfles die er met gemak helemaal in gaat en die kreeg ze voor die tijd ook dus dat is het ook niet denk ik...

Groeten,
Grietje

misschien last van de oortjes? dat wordt vaak erger als ze liggen. en als je je ziek voelt dan en je 's avonds altijd nog net ietsje zieker als overdag, ik tenminste wel.

ga eens naar de HA en / of probeer eens een baby-pijnstiller.

sterkte

mijn zoontje deed dat ook
maar ben er achter gekomen dat ie iets langer opbleef
mijn kindje was rond die tyd tussen 2 enhalf 3 uur op en dan weer zijn bedje in
hij is nu 1 jaar en is ongeveer 4 uur wakker en gaat dan smiddags weer zijn bedje in
moet ik wel zeggen dat ie tot 9 uur uitslaap en 1 uur er weer in lig en dan rond 3 uur weer wakker is en 7 uur er weer in tot dae volgende dag
weet niet of je er wat aan heb maar ik hoor het wel

liefs kaat

Terug
Bovenaan