's Avonds verjaardag, slapen of laat opblijven?

A

Anoniem

Guest
Vanavond verjaardag gehad, we hadden het plan om Ivar daar te laten slapen, en dan wakker te maken om naar huis te gaan, maar hij was nog zo gezellig dat we hem op hebben laten blijven tot we naar huis gingen (22.30)! En nu gewoon slapen zonder te mopperen! We hadden hem wel nog van 18.30 tot 19.00 laten slapen, maar oh wat worden ze lekker makkelijk!

Groetjes Jenneke

Hoi,

Ja lekker he. Wij laten Tiara dan slapen in het campingbedje en maken haar wakker als we naar huis gaan, maar ze slaap zo weer verder hoor in haar eigen bedje heerlijk.

Groetjes Nancy

Lekker is dat he. We doen het met Tygo ook wel eens, als we op visite gaan naar mijn ouders. Soms even een uurtje slapen daar in hun campingbedje, maar soms ook opblijven (al wordt hij dan wel erg erg  èèèèrg jengelig aan het eind).

Nu kan het nog!!!

Groetjes happyM.

Hey hey,

Ja wij laten meestal Senna gewoon lekker op...
Totdat ze erg vervelend word....en toch echt moe begint te worden.....
Dan zetten we haar in de campingbedje.....Of als we ergens onverwachts zijn ofzo dan lekker in de buggy in ligstand.....Daar slaapt ze ook heerlijk in!!

Ik vind het wel belangrijk dat ze ook moet leren om savond's ook ergens anders te kunnen slapen......in campingbedje of buggy.....
Zo kunnen wij savonds ook gewoon naar een verjaardag of iets dergelijks...
En tot nu toe doet ons dochtertje het ook prima!!

Groetjes Jacqueline

hoi,
dat is wel lekker hoor als ze zo "makkelijk" zijn.
kaylin wil echt niet ergens anders slapen. al vanaf het begin af aan niet.
en opblijven is ook echt niks, om half 7 of 7 uur is ze echt helemaal kapot, dan gaat ze continue huilen.
het is zelfs zo op het moment dat ze ook niet gaat slapen als we een keer iets anders hebben gedaan bijv. een avond barbequen en we zijn om 7 uur thuis dan is ze zelfs twee uur lang helemaal van slag.
maar ik ga er maar vanuit dat dat laatste een fase is.
groetjes sylvana

Terug
Bovenaan