's middags niet meer slapen

hoihoi

Lorenzo wil altijd niet meer een middagslaapje
de ene keer slaapt mss net een half uurtje een
andere keer ligt een beetje te spelen en kletsen
maar de laatste paar keer wil hij helemaal niet meer
slapen dat heeft ie sinds hij het buitenspelen heeft
ontdekt ..hij wil gewoon niets van de dag missen
hij maakt wel lange nachten dus slaaptekort krijgt
hij niet ...zijn er al kindjes die overdag niet meer slapen
en hoe gaat dat ....Lorenzo wordt aan het einde van de
middag een beetje jengelig en dan moet ik  net met koken
beginnen en hem dan in bedje leggen werkt ook niet

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi,

Mijn oudste zoon (over 1,5 maand 4 jaar) stopte  met 's middags slapen toen hij ongeveer 21 maanden was. Hij wilde ook pertinent niet en als hij al sliep, was ik er 's avonds tot een uurtje of 21.30 mee bezig alvorens hij sliep, dus dat was snel afgelopen en ik  gaf hem dus ook geen mogelijkheid meer om 's middags te slapen. Wat ik deed was hem wanneer ik moest gaan koken en hij inderdaad wat jengelig werd, voor de tv zetten met een filmpje. Even een rustmoment voor hem en ik kon toch even in de keuken bezig zijn. Daarna om 18.30 uur in bad en om een uur of 19 naar bed.

Het is niet fijn als je met die overgang zit, maar je kunt beter dan maar stoppen met dat slapen, dan   een gefrustreerd kind en een mama die niet blij is. En het went snel hoor, dat ze niet meer slapen. Succes er mee.

Groetjes Fonske.

hoi

ook elise slaapt 's middags niet meer
athans ze mag van mij niet meer slapen als ik haar in bed leg gaat ze heerlijk een uur of langer slapen maar met gevolg dat mw niet van plan is om voor 21.00 weer te gaan slapen en daar zit ik echt niet op te wachten

nu hou ik haar dus de hele dag op aan eht eind van de dag wordt ze wel wat jengeliger maar als ze mij mag helpen met het eten koken gaat het redelijk

na het eten stoppen we haar gelijk in bad en ligt ze tussne 18.30 en 19. 00 in bed en slaapt ook direct tot de volgende dag tussen 7.30 en 8 uur

groetjes saskia

Terug
Bovenaan