's middags niet slapen

Hallo,

Tips gevraagd voor het volgende probleem.
Als ik moet werken gaat Merel naar opa en oma.
Nu is het niet zo heel vaak dat ze daar dan 's middags ook is maar ze gaat daar niet meer slapen.
Thuis is het geen probleem leg der om 12.00 op bed en ga om 15.30 eens kijken of ze wakker is.
Maar als we ergens anders zijn op visite of als ik dus werken ben slaapt ze 's middags niet.
Zo ook vandaag ik had vergadering ze heeft volgens oma 2 uur in het campingbedje heel lief liggen spelen maar geen seconde geslapen.
Ik zet haar in de auto en zodra de autostoel in slaapstand staat slaapt mevrouw.

Ik neem tegenwoordig al haar eigen knuffels en slaapzak mee maar helpt niks.
Nu vind ik het ''s middags niet zo een groot probleem.
Hoop alleen dat het 's nachts goed blijf gaan. IVM me werk bijft ze ook weleens 's nachts bij opa en oma slapen.
Hoop vooral dat dit goed blijft gaan anders heb ik een probleem.

Maar goed heeft iemadn tips hoe ik Merel kan laten slapen in een toch wel bekende omgeving maar waar ze het gewoon vertikt.

Volgens oma slaapt ze er niet omdat ze het gewoon te gezellig vind (hihi)

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Ik denk dat Oma gelijk heeft. Ze wilt daar gewoon niet slapen. Maar kletsen en even liggen dan komen ze wel tot rust. ik geloof niet dat ze een hele nacht op blijft. dat red ze niet. Misschien dat ze wel wat later gaat slapen dan thuis maar dat lijkt mij niet zo erg. En meer kun je niet doen dan haar eigen spullen meegeven.

groetjes Linda

Hoi,
wat is dat lastig he? Ik ken het wel een beetje. Als Daniëlle bij mn schoonzus is geweest dan slaapt ze ook niet 's middags maar ze heeft het zeker nog wel nodig en ondanks dat ze daar dan de hele dag lief is geweest is ze 's avonds toch uit dr doen.
Ze gaat nu ook niet meer de hele dag daarheen als ik moet werken. Dan gaat ze naar oma en opa. Bij oma en opa slaapt ze gelukkig wel goed, ze slaapt daar niet in een campingbedje maar gewoon net als thuis in een ledikantje (die hebben we goedkoop gekocht op marktplaats met een commode).
Eerst sliep ze gewoon op dezelfde verdieping als de huiskamer maar dat was toch teveel lawaai voor dr en was ze snel weer wakker. Nu slaapt ze boven (op mijn oude kamer) op zolder en dat gaat super. Vanmiddag heeft ze bijv. van half 2 tot kwart voor 5 geslapen.
Sorry voor het lange verhaal, ik heb dus eigenlijk geen tips. . . .
Succes en groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan