's morgens alles vies

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Ook weer lekker aan het genieten van het weekend?
Mijn zoontje heeft sinds een paar weken 's morgens een ontzettende poepluier. Alles zit eronder. Dus ik blijf wassen. Zijn pyama, slaapzak, beddengoed.
Nu geef ik 's avonds pap. Zou het misschien helpen als ik dat naar de avond verplaats?

Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven.

Groetjes en een fijn weekend

Onze dochter wordt ook wel eens wakker met een volle poepbroek met veel dunne poep. Wonderlijk blijft haar bedje altijd schoon. Hooguit haar rompertje aan de zijkant van haar beentjes is een beetje vies. Wij roepen altijd: lang leve de pampers!! We vinden het echt ontzettend goede luiers. Ik weet niet welke luiers jij gebruik, misschien een tip om 's nachts een pamper te gebruiken? Of misschien ligt het aan de voeding zoals je schrijft. Dat kan natuurlijk ook. Maar daar kan ik je niet mee helpen, want onze dochter krijgt nog geen pap.
Wel lastig lijkt me.

Groetjes Belle

Nou hier geen pampers hoor, dan heb ik alles eronder zitten.

Je kan inderdaad het schema van de voeidng enigszins door elkaar gooien. Dat kan een oplossing zijn. Gewoon uitproberen.

Miep

Ik geef s'middags pap, want ons zoontje poept er ontzettend goed van. Geheid dat 'ie het op een persen zet, vandaar dat ik ervoor gekozen heb om dit s'middags te doen, zodoende ben ik er ( vrijwel)  zeker van dat ik s'ochtends geen poepluier aantref...

Grtz,vonneg

Hier nog eentje. Sinds 2 dagen wordt zoonlief 's ochtends wakker in een vies bed. Hij heeft dan zoveel gepoept dat het door zijn luier heen komt. Normaal heeft hij dit niet zo vaak, maar nu zit hij aan de penicilline, dus ik denk dat het daaraan ligt.

wij hadden het ook. Maar met meer vast voedsel wordt het minder. Wij deden 's nachts een luier om die een maat groter was. En dat ging beter. Maar bijna elke dag was het mis inderdaad.

Hoi,
Bij Amber maken we het nog niet mee. Maar bij mijn zoontje was dit altijd een teken dat hij 's nachts een grotere maat luier aan moest. Helpt echt enorm!
Succes,
Sonja

Terug
Bovenaan