's Morgens huilen bij het wakker worden

Ons dochtertje van 9,5 maanden wordt sinds een tijdje steeds vroeger wakker een huilt dan ook net zo lang tot je haar uit bed komt halen. Haar troosten of een speen geven helpt niet. Ze wil dan echt uit bed en wil dan een fles (pap) hebben.

Heeft iemand tips hoe ze wat rustiger in haar bed blijft na het wakker worden?

We hebben al geprobeerd om een speeltje in haar bed te leggen zodat ze zich daar even mee kan vermaken maar daar is ze snel op uit gekeken.

Marieke
 
Hoi,

Stijn is 16 maanden en huilt altijd s'ochtends als hij wakker is. Volgens mij is dat tot een bepaalde leeftijd (vraag me niet precies wanneer) heel normaal. Als  het heel vroeg is dan laten we hem even huilen en soms valt hij dan weer in slaap. Als dat niet het geval is krijgt Stijn  zijn papfles in bed. De meeste keren slaapt hij daarna nog even door.

Groet
Lies
 
Hallo  mama van Stijn,

Ik herken dit helemaal ik heb ook nog niet uitgevonden wat je nu het beste kan doen.
Maar onze zoon ook 9,5mnd doet precies het zelfde wordt ook steeds vroeger wakker
en inderdaad ook al speeltjes helpen niet.
Alleen na de fles kunnen we hem weer terug in zijn bedje leggen en dan slaapt hij lekker verder maar ja Half Zes is toch echt een beetje vroeg.
We zijn ook allerlei dingen aan het proberen als we ergens succes mee hebben
laat ik je het zeker weten.

Groetjes mama van Mitch
 
hallo Marieke,

Mijn dochtertje deed dat toen ze ongeveer 10 maanden was en werd dan elke dag rond half 6 huilend wakker en wilde dan ook eten.
Dat hebben we twee weken aangekeken maar het bleef zo. Vanaf toen namen we der bij ons in bed en probeerde de fles dan nog te rekken en dat is nu uiteindelijk gelukt. ze is nu 14 maanden en wordt nu smorgens om 7 uur wakker en komt dan nog even bij ons in bed en krijgt dan om half 8 haar eten en dit gaat nu heel goed.

Misschien een ideetje.

Succes ermee.

Groetjes melissa
 
Terug
Bovenaan