's morgens of 's avonds in bad?

Hallo dames,

Volgende week moet ik weer gaan werken.

Nu doe ik onze kleine meid nog altijd 's morgens verzorgen. Ik doe haar
om de dag in bad. Als ik weer ga werken wil ik haar 's avonds in bad
gaan doen. Lijkt me praktischer.

Hoe doen jullie dat 's morgens en 's avonds?

Groetjes Renate

Wij doen Yoëll al een hele tijd `s avonds in bad, omdat hij zo`n slechte slaper is....dit heeft nl een gunstiger effect bij ons.
Tegen 19.00 gaat ie hier in bad.
Volgens mij  is het niet erg of je het nu `s avonds of `s ochtends doet........

Wij gaan 's avonds lekker douchen met Yoëll, hij krijgt erna z'n fles en valt dan heerlijk in slaap.
Het is maar net wat je prettig vind, de ochtend of de avond. Wij doen het altijd 's avonds zodat hij dan lekker kan slapen.

Groetjes Pauline mv Yoëll (volgende week 4 mnd)

Hoi,

Ik heb Jamie heel lang 's avonds in bad gedaan en dit beviel heel erg goed. Maar nu hij zijn fruithapje krijgt en de fles om 20.30 uur vind ik de avond zo rommelig worden en ben ik hem weer 's achtends in bad gaan doen. Ook dit bevalt heel erg goed goed. Het maakt dus volgens mij niet uit wanneer jij het doet. Je moet gewoon doen at voor jou het handigste is.

Groetjes Natasja

Hoi,

Ik werk sinds deze week ook weer twee dagen en dan gaat Tiara naar mijn moeder. Op de dagen dat ze naar me moeder gaat was ik haar gewoon alleen. Ze is niet smerig. Als ze thuis blijft dan gaat ze s ochtens in bad.

Groetjes Nancy

Hoi, bij ons gaat Linde in bad wanneer het ons het beste uitkomt.
Moet wel zeggen dat het vaak maar twee keer per week is.
Ze heeft een gevoelig huidje en dit gaat zo prima, tussendoor gewoon lekker wassen en schone kleertjes en mevr. is fris, ach zolang ze nog niet in de zandbak zit!!!
Dus kijk gewoon wat jou het beste uitkomt, badje is tenslotte zo leuk moet niet stressen worden.

Groetjes Danielle mama van Roos en Linde

Hallo,

Tijn doe ik zo 2 à 3 keer in de week in bad. De andere dagen was ik hem lekker zodat hij toch lekker schoon is. Ik doe hem dus in bad als het uitkomt en zeker niet op dagen dat ik moet werken. Verder heeft hij een heel droog huidje dus dat water is toch al niet zo best. Wanneer hij in bad gaat neem ik er ook echt de tijd voor en hebben we samen heel veel pret.
Kijk gewoon wat jou het beste uitkomt en wat je handig lijkt.

Groetjes danielle

Hallo,

Marin gaat ook in bad wanneer het uitkomt. Meestal 's avonds, als de andere  meiden op bed liggen.
Ik heb het probleem dat ik allergisch ben voor parfum. Als ik haar zelf in bad doe, heb ik meteen m'n handen onder ecxeem zitten. We gebruiken altijd Zwitsal, maar zelfs daar krijg ik last van!
Dus doet Marcel haar eigenlijk altijd in bad. Ik kleed haar uit, hij doet het watergebeuren, en dan droog ik haar af, Marcel smeert haar in met bodylotion en ik kleed haar aan, terwijl Marcel het badje opruimt. en dan doet Marcel nog haarlotion in haar haartjes.
Al met al een heel gedoe en best lastig! Ze gaat dus ook maar zo'n 3 keer per week in bad, ook omdat we nog niet weten of ze mijn allergie geërfd heeft.

Ik vind het wel balen hoor, kan niet gezellig in m'n eentje van het badritueel genieten als ik overdag een keer de tijd er voor heb.
Soms gaat ze 's morgens, als m'n moeder er is, dan doet zij het.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan