's nachts aan het spelen!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Eigenlijk gaat het hier met Marit best goed, af en toe is ze wel wat mopperig, maar ze slaapt en eet en doet het eigenlijk prima...

Alleen,.... sinds een aantal nachten wordt ze 's nachts een paar keer wakker en gaat dan spelen met haar knuffeltje! Ze huilt dus niet ofzo en valt ook wel weer vanzelf in slaap, maar toch, ze maakt wel behoorlijk wat herrie, enne... wij liggen wakker!

Ik kan me nog herinneren dat onze zoon (nu 2,5) met bijna 9 maanden ook vaak 's nachts wakker werd, maar hij huilde dan echt... en moest echt getroost worden...

Het zal wel weer een fase zijn, maar was gewoon benieuwd of meerdere kindjes dit doen?

groetjes franka (mama van  Marit 09-10-06 en Sjoerd 31-01-05)

Hoi. Onze Teun doet dat idd ook.
Meestal vroeg tegen de morgen en dan ligt hij ooit een half uurtje te kletsen.
Eigenlijk geniet ik ervan en vriendlief slaapt gewoon door.
Vaak valt hij vanzelf weer in slaap en anders ga ik er heen en stop hem weer even lekker onder aaitje over zijn hoofdje en dan slaapt hij weer.

Groetjes Mikkie.

Hoi Franka,

mijn zoontje Emre doet dat ook wel eens. Ligt ie echt in het holst van de nacht, zo rond 3 uur wakker en begint te kletsen !!! Op zich een grappig geluid, alleen minder grappig als je om 6 uur je bedje uit moet!

Wat hij trouwens ook de laatste dagen doet, is 's nachts op zijn buikje rollen en verder slapen. Ik draai hem dan wel eens terug, vind dat toch eng op zijn buikje slapen (terwijl hij echt wel zijn gezichtje opzij draait), maar dat pikt ie niet, want binnen enkele minuten ligt ie dan weer op zijn buikje.

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan