's nachts constant doorlekken....

Hoi allemaal,

Ons zoontje (bijna 15 mnd) heeft sinds de laatste weken constant dat hij 's nachts wakker wordt en helemaal doorgelekt is. Pyamaatje, romper alles doorweekt.
We hebben nu de pampers baby dry nr. 4 en hebben sinds een paar nachten nu nr. 5 geprobeerd. Het helpt dus niets...
Heb er al aan gedacht om als wij 's avonds naar bed gaan hem nog een keer te verschonen maar ben een beetje bang dat hij dan niet meer wil slapen en een flesje gaat eisen.
Wie heeft er goede tips?

Bedankt
Patty
 
Hallo,

Onze dochter is nu 22 maanden en ik heb gelukkig geen ervaring met "doorlekken". Maar wij hebben een periode gehad dat Pollewoppie steeds 's avonds in haar slaap ging poepen.... Wij moesten haar dus wel verschonen. Dat deden wij voordat wij naar bed gingen (tussen 22.00 en 23.00 uur). Ze sliep gewoon verder op de commode, kreeg er helemaal  niets van mee. Ik denk dat je het  gewoon een keer  moet proberen. Vaak slapen ze gewoon verder. Het lijkt mij veel vervelender, dat je kindje nat in zijn bedje ligt en misschien wel boven de deken. Dan wordt hij/zij helemaal koud... Da's ook niet fijn, toch??  
Wij kunnen een bom afschieten en Pollewoppie slaapt gewoon verder!!
 
Hoi Patty,

Zit de grotere luier misschien te los waardoor zijn piemeltje omhoog gaat staan en de plas naar de verkeerde kant gaat?
Als hij aan de buikkant doorlekt, kun je de luier misschien iets hoger aan de voorkant doen?
Geef je hem 's avonds nog veel drinken na het avondeten? Zo ja, dan kun je dat misschien iets minderen en dat drinken 's ochtends of 's middags extra geven.
Verder kom ik ook niet met meedenken...

Succes!
Marianne
 
Hallo Patty,

Zelf heb ik een zoontje van 14 maanden, en van af zijn geboorte gebruik ik de luiers van het Kruitvat. deze zijn
A. een stukje goedkoper
En B ze nemen veel meer vocht op.

Mijn schoonouders hebben namelijk wel eens pampers, en als hij daar een nachtje slaapt is hij ook doorweekt.

Ik wil je absoluut geen andere luiers aanpraten, maar misschien is het eens de moeite waard om te proberen.

Groetjes Geeske
 
Hoi Patty,

Wij hebben hetzelfde met ons zoontje van 14 maand. Gek genoeg zijn het bij ons de Kruidvat luiers die 's nachts doorlekken, voor overdag voldoen ze prima, maar voor de nacht gebruik ik Pampers Baby dry 4. Deze sluiten heel mooi aan bij hem. Toch wil het af en toe nog wel eens een beetje nat zijn. Het is als ik dan even goed terug denk altijd wanneer hij veel heeft gedronken die dag. Vannacht werd hij wakker om een uur of 4.00 en toen hebben we hem nog even verschoond, zijn luier zat heel erg vol. Na het verschonen sliep hij gewoon verder. Is natuurlijk ook veel fijner zo'n droge luier. Ik denk inderdaad ook dat je  misschien zou kunnen proberen hem 's avonds niet zoveel meer te laten drinken. Het is ook een hele lang tijd natuurlijk zo'n nacht door met 1 luier.

Succes! mmv Jeffrey
 
Terug
Bovenaan