's nachts constant doorlekken....

Hoi allemaal,

Ons zoontje (bijna 15 mnd) heeft sinds de laatste weken constant dat hij 's nachts wakker wordt en helemaal doorgelekt is. Pyamaatje, romper alles doorweekt.
We hebben nu de pampers baby dry nr. 4 en hebben sinds een paar nachten nu nr. 5 geprobeerd. Het helpt dus niets...
Heb er al aan gedacht om als wij 's avonds naar bed gaan hem nog een keer te verschonen maar ben een beetje bang dat hij dan niet meer wil slapen en een flesje gaat eisen.
Wie heeft er goede tips?

Bedankt
Patty
 
Hallo,

Onze dochter is nu 22 maanden en ik heb gelukkig geen ervaring met "doorlekken". Maar wij hebben een periode gehad dat Pollewoppie steeds 's avonds in haar slaap ging poepen.... Wij moesten haar dus wel verschonen. Dat deden wij voordat wij naar bed gingen (tussen 22.00 en 23.00 uur). Ze sliep gewoon verder op de commode, kreeg er helemaal  niets van mee. Ik denk dat je het  gewoon een keer  moet proberen. Vaak slapen ze gewoon verder. Het lijkt mij veel vervelender, dat je kindje nat in zijn bedje ligt en misschien wel boven de deken. Dan wordt hij/zij helemaal koud... Da's ook niet fijn, toch??  
Wij kunnen een bom afschieten en Pollewoppie slaapt gewoon verder!!
 
Hoi Patty,

Zit de grotere luier misschien te los waardoor zijn piemeltje omhoog gaat staan en de plas naar de verkeerde kant gaat?
Als hij aan de buikkant doorlekt, kun je de luier misschien iets hoger aan de voorkant doen?
Geef je hem 's avonds nog veel drinken na het avondeten? Zo ja, dan kun je dat misschien iets minderen en dat drinken 's ochtends of 's middags extra geven.
Verder kom ik ook niet met meedenken...

Succes!
Marianne
 
Hallo Patty,

Zelf heb ik een zoontje van 14 maanden, en van af zijn geboorte gebruik ik de luiers van het Kruitvat. deze zijn
A. een stukje goedkoper
En B ze nemen veel meer vocht op.

Mijn schoonouders hebben namelijk wel eens pampers, en als hij daar een nachtje slaapt is hij ook doorweekt.