's nachts huilen

Mijn zoontje van 6.5 maanden is sinds 1.5 maand 's nachts zeer onrustig. Ik geef hem borstvoeding maar de laatste voeding   (Nutrilon met Nutrix) geef ik in een fles om 19.00 uur. Hij gaat dan lief slapen maar wordt na 1 uur wakker en begint dan hard te huilen. Vaak is hij dan erg aan het slikken en komen er nog boertjes. Dan leg ik hem weer terug maar na 3 uur wordt hij weer wakker en zo gaat dat de laatste tijd de hele nacht door. Ik merk dat hij echt last heeft van zijn buikje, hij huilt echt niet om het huilen alleen. Ben al twee keer bij de dokter geweest maar die zien niets aan hem. Overdag slaapt hij gewoon goed en is  gewoon vrolijk. Heeft iemand enig idee wat er loos is of wat ik hier aan zou kunnen doen??
 
Is dit huilen begonnen toen je met die nutrilon begon??? Of hebben ze de nutrilon vernieuwd??? Borstvoeding is toch anders dan kunstvoeding, misschien zit er iets in wat hem niet goed bevalt? Juist door de onrust na die fles, denk ik aan een verband met die fles.....

Groetjes Nynke
 
hoi misschien ligt het toch aan de fles ipv van nutrilon met nutrix te geven alleen nutrilon en hem dan goed laten boeren erna het kan inderdaad zijn dat hij er erg op reageert omdat hij ook alleen borstvoeding krijgt dan de fles flesvoeding ligt dan zwaarder op de maag
 
Terug
Bovenaan