's nachts ineens weer onrustig.. sprongetje?

Hallo!

Het gaat hier sinds een tijdje super. Senne huilt nauwelijks meer en ook het spugen is een heel stuk minder. Geweldig dus! Alleen heeft ons meisje ineens besloten 's nachts te gaan spoken.. wakker om 2 uur, 4 uur, half 5, 5 uur, half 6.. terwijl ze al een paar weekjes niet of soms één keertje wakker werd per nacht. Ze is nu precies 12 weken, dus het zou kunnen passen bij een sprongetje. Herkent iemand dit en is het vanzelf weer over gegaan?

Groetjes,
Dionne

Hoi Dionne,

Het zou goed kunnen hoor! Rond de 12de week is het wel weer tijd! Ik moet je zeggen dat ik bij Evi van de sprong rond de 12de week weinig heb gemerkt. Maar die van de 19de week dubbel en dwars hihihi.
Die duurde zeker 3 weken. Slechter slapen en drinken, niet veel leuk vinden. Gelukkig zijn we er weer doorheen volgens mij.
Succes! Ik hoop dat de sprong snel genomen is.

groetjes Sonja

Christian heeft met 12 weken sprongetje 2 nachten gespookt (3:00 wakker, 3:30, 4:30 etc... je weet hoe dat gaat). Eigenlijk was dat het enige wat we aan hem gemerkt hebben, overdag was hij zijn gewone vrolijke zelf. Terwijl hij bij de andere sprongetjes ook overdag huilerig is geweest.
Hou je taai, gaat vanzelf weer over!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (13,5 weken)

boas heeft met zn 17 weken ook een REUZEsprong.het is hier echt jantje huil-jantje lach.hij word savonds een paar keer wakker,snachts gelukkig niet.er vind ook duidelijk ontwikkeling plaats,terwijl ik rond de 12 weken inderdaad ook niks gemerkt heb.maar t kan goed hoor,dat jou kindje er last van heeft.wel fijn dat t huilen minder geworden is.
groetjes kari

Terug
Bovenaan