's Nachts niet meer doorslapen?

A

Anoniem

Guest
hallo Allemaal,

Feline sliep altijd de nacht door (van 23.00 tot 7.00 of 7.30) maar nu wordt ze ineens wakker midden in de nacht, soms zelfs meerdere keren. vannacht gilde ze ineens en ging ze daarna huilen?
Hoe kan dat en wat kan ik er aan doen?
Ze krijgt 5 x 200 ml (180 met 6 schepjes) en soms ook een fruithap. Dus te weinig eten kan denk niet.

Alvast bedankt voor jullie tips.

groetjes Mariska
mv Feline 26 mei 2007

Hoi Mariska,

toevallig had mijn zoontje dit 1,5 week ook.
Hij sliep eerst van 21.00 á 22.00 tot 9.30!!
Tot die 1,5 week terug dan, toen is hij een x 's nachts wakker geworden om 3.30, en heeft hij maar de fles gehad, (daar doe ik dan ook niet moeilijk over), en de andere dagen erna kwam hij rond 5.00 á 6.00.
Heb hem ook iedere x de fles gegeven, en weet nog niet wat er aan de hand was.
Nu is hij weer gwn in zijn eigen ritme, dus ik verwacht dat dat bij jou kleintje ook wel weer komt hoor.
Als ik het goed gelezen heb is jou kindje van 26 mei??
Ons zoontje is van 2 mei, dus idd een aantal weken verschil ertussen.
Zal het een sprongetje zijn??? (hoor er meerdere moeders over praten hier), maar weet eigenlijk nog niet prs wat het is.
Ik geloof iets met een snelle ontwikkeling??

Kortom, ik zal me eigen niet te druk maken.
Het komt wel goed (dat is bij ons wel).

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

We wachten maar af, ik hoop dat ze weer door gaat slapen. Vannacht heeft ze geslapen tot 6.30 dus dat is al een hele vooruitgang!

groetjes Maris

Hallo Mariska,
Onze dochter slaapt 's nachts ook niet door. Ze is ook pas van 6 juli,dat moet ik er wel even bijzeggen.
Meestal is het rond 3 uur feest. De ene keer 5 minuutjes, de andere keer bijna een uur.
Bij haar komt het,omdat ze zichzelf in haar slaap slaat en daar wakker van wordt. En dan heeft ze gewoon niet het 'besef'   dat het midden in de nacht is en geen tijd om op te staan.
Wat knuffelen, een liedje en een aai over de bol doen wonderen. Soms gecombineerd met wat water drinken.

Gr. Kirsten

Mijn zoontje had ik ook een tijd.Wij wisten echt niet waar het aan kon liggen totdat hij ineens een wit puntje in zijn mond had.Een tandje.Verder had hij geen verschijnselen dus misschien krijgt feline tandjes?

Hoi Lizzie,

Daar had ik al naar gekeken, maar ik kon niks ontdekken. Wel bijt ze veel op hard speelgoed. Dus ik denk dat dat het wel eens zou kunnen zijn! Ik was zelf 4 maanden toen ik mijn eerste tandje kreeg, dus t zou kunnen.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Ons zoontje had het ook, maar wij hebben geen voeding gegeven, maar zijn met hem gaan lopen door z'n kamertje, zodat hij weer rustig in slaap viel en dat heeft twee avonden gewerkt, en toen sliep hij weer door. Wij hebben nu ontdekt dat hij dit steeds bij z'n sprongetjes heeft....dus bij ons is de oorzaak bekend!

Groetjes

Hallo,

Ons dochtertje, 10-8-07  slaapt van 19.30 tot 6.30, maar wel in de bakerzak, ze kan dan wel haar armen bewegen maar zich niet meer wakker slaan. Want ze is heel beweeglijk met armen en benen, ik heb een keer staan kijken en als ze dan net slaapt zie je haar armen in een keer alle kanten op gaan. Ik heb van een vriendin de bakerzak en doeken gehad, maar de doeken vond ik nog niks, dus eerst even de zak geprobeerd en nu slaapt ze dus zo'n 11 uur aan een stuk door.

Groetjes, Miranda

Terug
Bovenaan