's nachts om 5.00 uur steeds wakker

Hi,

Mijn dochter van inmiddels 20 weken is 's nachts steeds zo rond 5 uur wakker. Ze huilt dan niet, moppert wel soms wat. Meestal ligt ze gewoon te kletsen. We gaan expres al niet kijken, want dan is het natuurlijk feest en gaat ze helemaal niet meer slapen en verwacht ze dat ze een fles krijgt.

Ze krijgt per dag 5 flessen van 200 cc en in de fles van 10.30 uur doen we 3 scheppen Nutrilon standaard en 3 forte. Als ze 's nachts honger zou hebben, dan zou ze wel gaan brullen, dus dat is het volgens ons niet.

Heeft iemand een tip voor ons waardoor ze gewoon netjes doorslaapt?

Als ze niet gaat huilen en daarna gewoon weer zelf in slaap valt zou ik me er helemaal niet druk over maken.
Wij worden 's nachts toch ook wel eens zomaar wakker?

Groetjes,
Marianne

Hoihoi,

lees in je berichtje dat je voedingen combineert (twee soorten). Heb/had je dit zelf bedacht of komt het van het CB? Of mag dit gewoon zomaar? Of..
En waarom?

Vroeg het me af..

Groetjes, Margreet
trotse mama van Sam, 13 dec.

Hoi Margreet,

We hebben dit eigenlijk gewoon op eigen initiatief gedaan. Mijn dochter had steeds zo'n honger dus ik ben even rond gaan neuzen op internet en daar las ik ook dat moeders dit deden. Op het CB zijn ze hier niet zo blij mee, maar dat hebben we maar naast ons neergelegd, omdat zij er aardig goed op slaapt. Tot een paar weken terug dan, maar daar komt ook bij kijken dat ze steeds groter wordt.

Groetjes
Brootje

Terug
Bovenaan