's nachts steeds zo lang wakker....

Help!

Onze zoon is anderhalf en sinds een week wordt ie midden in de nacht wakker om dan een uur of twee te gaan lopen spoken, schreeuwen en klieren!
We krijgen hem maar niet in slaap en dan blijft ie maar gillen!
Dit is meestal rond een uur of half 4 maar soms ook rond enen.
Komt dit iemand bekend voor en zo ja, wat heb je er aan gedaan om dit te stoppen.
Misschien is het een fase......

Groetjes van een vermoeide 1976
 
ai ai dat lijkt me niet fijn! Kan het niet zijn dat hij begint te dromen nu? Ik heb wel eens gehoord dat ze daarvan dan zo ongeveer op dezelfde tijd wakker worden iedere nacht. Het advies daarbij was om hem iets eerder "wakker" te maken en te troosten, dan weer lekker verder laten slapen, dan heb je het droom proces onderbroken en gaat het beter. Ervaring heb ik niet, dit heb ik gewoon ergens gelezen, dus verder kan ik je ook niet echt helpen.

Succes
Caroline
 

hoi Caroline,

Vandaag zijn we tot de ontdekking gekomen dat er een hoektandje is doorgebroken.
Gisteren heeft hij de hele dag bijna niets gegeten, een paar rozijntjes en een heel klein stukje brood.
De ochtend-papfles ging er gelukkig wel in.
Gisteravond bleek hij ook lichte verhoging te hebben, waarschijnlijk door dat tandje.
We hebben hem om half 11 (tegen beter weten in!!) een fles met pap gegeven in de hoop dat hij dan de nacht zonder honger door kon komen en gelukkig heeft hij daarna tot half 7 geslapen! Normaal is dat ook zo, dus wij zijn allang blij weer een nachtje normaal geslapen te kunnen hebben.
Vandaag heeft hij weer haast niets gegeten, en gaan we toch straks voordat wij gaan slapen een flesje voor hem maken. En misschien dat dan ook gelijk de boze droom onderbroken wordt.......

Groetjes 1976
 
Hoi!

Nou ik hoop zeker voor je dat dat het probleem was! En dat je nu weer lekker kunt slapen. Het is soms zo moeilijk met die kleintjes dat je niet weet wat er aan de hand is.

Groetjes
Caroline
 
Terug
Bovenaan