's nachts te volle luier

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Heb even een vraagje aan jullie.
Anne-Sophie gaat 's avonds om half zeven naar bed, tot de volgende ochtend 8 uur.
Nu is het zo dat ze in die tijd zoveel plast (en meestal ook poept) dat het niet in haar luier past.
Dus elke ochtend zit alles er onder.
Ik gebruik pampers maat 4 en heb ook al huggies maat 4 geprobeerd maar allebei zijn ze niet ged genoeg.
Het is ook geen optie om haar 's avonds nog een nieuwe om te doen want dan is ze klaar wakker en gaat ze niet meer slapen.
Hebben jullie tips?

Groeten van de mama van Anne-Sophie

Hallo,

Misschien iets te simpel gedacht, maar probeer voor de nacht eens 1 maatje grotere luier. Dat deden wij ook tijdens het tandjes krijgen, want we toen allemaal tegenkwamen in de luier s'ochtens . Misschien helpt het. Succes!
Esmee

Hoi hoi,

wij hebben dat ook gehad met Dylano.
Die gaat rond 7 uur half 8 naar bed, tot de volgende morgen 9uur half 10.
Hij was ook iedere x nat. Hebben grotere luiers ook geprobeerd.
Dus wij maken hem voor wij gaan slapen wakker, en doen hem gauw gauw een luier om.
Hij gaat dan gelijk weer slapen, je hoort hem helemaal niet!!
Maar nou is Dylano ook een supermakkelijk kind.
Heb je het al eens geprobeerd??

Groetjes Debby.

Hoi,
is het misschien een idee om een maat grotere luier over deze luier te doen.
Zo voorkom je dat alles nat wordt en hoef je haar niet wakker te maken met het gevolg dat ze niet meer gaat slapen.
Lijkt me het proberen waard.
Groetjes

hallo,

wij gebruiken de pamper luiers speciaal voor snachts en zit een extra apsorptie iets in.
ons zoontje gaat ook tegen half 7 op bed en smorgens half 8 er uit en met deze luiers blijft ie wel droog.

groetjes simone

Hoi,
Ik heb bij mijn oudste dochter altijdPampers gebruikt, maar ook zij was regelmatig nat 's nachts maar ook wel eens overdag. Bij mijn jongste gebruik ik nu al vanaf de geboorte kruidvat luiers en ze is nog niet enkele keer nat geweest!!! Helemaal geweldig!!! En bijkomend voordeel is dat ze een stuk goedkoper zijn dan de pampers!

Succes met je zoektocht naar DE oplossing

Dominique

Terug
Bovenaan