's nachts veeeeel wakker

hey hallo,

Isa is nu bijna 16 weken en is de laatste 3 dagen om het uur 's nachts wakker. Ze huilt dan totdat ik haar d'r speen geef. Dit gaat dan tot een uur of 6 door en dan slaapt ze. Herkend iemand dit? Is het een fase? Ben een beetje doodmoe aan het worden....

P.S: het is geen vieze luier, boertje of honger, heb ik allemaal getest...

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi,

Ik herken het niet moet ik (gelukkig) zeggen, maar ik snap dat het heel erg vervelend si. ZO krijg je zelf ook geen rust.
Ik wil je er heel veel succes mee wensen...helaas heb ik geen oplossing voor je.

Groetjes van Mieke mv 3 boefjes

hoi,

zou best kunnen dat het zoveelste sprongetje eraan komt. Volgens mij is dat wel rond deze leeftijd. Ze gaan dan meer huilen en slechter drinken; het is meer spelen met de speen dan drinken en snel afgeleid. Heeft jou kleine dat ook?

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

Hoi hoi,

Ruben lacht alleen maar tijdens het drinken............nou ja kleine slokjes drinken maar zodra ik of iemand hem aankijkt ligt hij bijna in een deuk van het lachen.
Tis wel grappig idd maar na een nacht van 21.30u tot 7.30u vanmorgen lijkt het me toch wel logisch dat hij honger heeft. Maar nee hoor 60 cc met moeite en nu slaapt hij nog...........wat een grappig kind zeg.

Groetjes van Mieke groetjes van 3 boefjes

Terug
Bovenaan