's Ochtends helemaal nat!

Dag mama's!
De vraag is al eerder gepost maar hier is 'ie nogmaals: ik ben op zoek naar tips want ons zoontje Jamey (7 maanden) is nu de afgelopen 4 dagen iedere ochtend nat. Z'n ruggetje (beetje aan de zijkant) is dan nat en rompertje, pyamaatje en slaapzak is doorweekt. iedere ochtend moet ik nu z'n bedje verschonen en hij ligt in het nat dat vind ik zo zielig. Ik gebruik Pamper 4 Bay Dry en ook Pampers 4 Active Fit. Ik heb een proefpakketje Etos luiers meegekregen om te proberen wie weet gaat dat beter. Maar misschien hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden en kunnen jullie me helpen.
Hij krijgt om 22.00 uur nog een fles met schone luier en slaapt dan tot 07.00 uur. De luier is niet eens enorm vol sochtends, gewoon normaal. Maar ja dan is de helft er natuurlijk uit naast te luier.
Ben benieuwd naar de tips!
Groeten, Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Hallo Taatje,

Onze zoon is ook af en toe nat 's ochtends. Maar dan is zijn luier ook goed vol met plas.
We hebben een tijdje voor de nacht pampers 5, een maatje groter dan de overdag-luier (maxi van Kruidvat), gebruikt. Dit ging een periode goed. Maar nu is hij weer af en toe nat. We gebruiken nu de Maxi+ van Kruidvat en ook maar voor de nacht. Tja, om hem nóg grotere luiers aan te doen vind ik een beetje te veel van het goede.
Ik probeer nu wel rekening te houden met de hoeveelheid aan drinken/vocht die hij na 17.00 uur tot zich neemt.

Succes!

Groetjes Marieke
 
Mijn zoontje heeft dit ook gehad. Ik heb toen ook een pamper aangedaan die een maat groter was, en bij de Hema kun je plastic broekjes of strikslips kopen , deze deed ik er dan 's nachts overheen, dit hielp bij ons erg goed. Ik gebruik voor de nacht echt alleen de pampers, want andere merken drijven 's morgens met kind en al uit bed.

Doreen
 
Hallo,

Ik heb hele goede ervaringen met Huggies onze zoon 10mnd heeft s''ochtens na een nacht slapen van die hele zware luiers. Maar wij hebben nooit lekkage ze zeggen ook dat huggies beter is voor jongens en pampers voor meisjes.

Groeten.
Moeder van Mitch
 
Hahaha van dat piemeltje naar de goede kant op die hadden we vrij snel door.... ik zal zeker de broekjes van de Hema en de Huggies gaan proberen. bedankt voor de tips!
Taatje
 
Hoi,
Ik reageer toch nog maar even. Wij hadden het ook met 7 maanden en toen heb ik een luiertest gedaan. Ik had verschillende soorten in huis, proefpakketjes en gekocht in aanbiedingen. Het was echt te gek voor woorden, stond ik daar met een maatbeker water in die luiers te gieten, zoals je dat "vroeger"nog wel eens in de reclame zag.
Nou de Huggies kwamen dus als beste uit de bus en die gebruik ik sindsdien 's nachts voor mijn zoontje. Overdag krijgt hij pampers, want die zijn net iets goedkoper en ook nog heel erg goed natuurlijk.
Succes ermee,
Patricia
 
Terug
Bovenaan