's ochtends nog steeds spugen

Het is heel gek, ik ben eigenlijk helemaal niet misselijk meer, alleen als ik echt een lege maag begin te krijgen  overdag voel ik me heel weeeig. Maar s'ochtends als ikw akker word is t eerste wat ik moet doen naar t toilet rennen om over te geven. Zo irritant. Dan ga ik gelijk naar beneden wat eten en dan is t over. Aan de ander kant denk ik: ach, als t hierbij blijft...(Ten opzichte van mijn eerste zwangerschap waarin ik de hele dag boven de pot hing valt dit in t niet), maar toch. Zo raar dat ik verder helemaal geen last mee heb alleen die ochtenden blijven zo heftig. Zijn er meer onder ons die hier last van blijven houden? En t ZAL toch wel een keer overgaan??? (En nee, hopelijk niet pas na de bevalling;-))

Groetjes, Marieke
14,4 weken zwanger

hoi Marieke,
er was een tijdje terug een topic over. Toen zei iemand,: "je wekker zetten voor een midnicht-snack." ik ben zelf niet misselijk, maar het klonk wel redelijk vond ik!
sterkte suzan

ey ik heb het ook wat jij zegt.
overdag ios het nu redelijk te doen.
maar s ´morgens moet ik rennen.
ik heb de midnight snack geprobeerd maar dan moest ik gewoon spuugen hoor.
ik hoop dat iemand de goude tip heeft of dat het snel overgaat.

xxxxx

14,3

Hoi meiden,
Bij mij precies hetzelfde verhaal! Ik kan 's ochtends gewoon uitslapen als ik wil, maar zodra ik opsta en naar t tiolet ben geweest moet ik spugen. En op een nuchtere maag spugen betekent dat er niet veel uitkomt, bij mij vaak alleen maar veel speeksel en soms wat gal(Te ranzig?, sorry).
Ik moet zeggen dat ik er inmiddels aan gewend ben geraakt en ik prijs mezelf gelukkig dat ik verder niet veel misselijk ben(al moet ik net als jullie op tijd eten, anders gaat het alsnog mis). In mijn familie komt extreme misselijkheid voor tijdens de zwangerschap. Omdat ik dat rare overgeven 's ochtends echt een beetje merkwaardig vond heb ik eens bij familieleden geinformeerd, maar iedereen heeft hetzelfde gehouden en is er op den duur ook aan gewend geraakt.
Ik heb dus geen oplossing en ook mijn VK had die niet. Maar ik bedenk me maar, ach, als t hier nog bij blijft.....

Groetjes, Karin

Hey,

Helaas heb ik het de hele dag door dat ik kan overgeven en dat dus ook geregeld doe, helaas. Ben ook alweer 15 weken zwanger en hoopte dat het wel eens voorbij zou gaan....hopelijk binnenkort..
En ik moet idd altijd iets in mijn maag hebben, anders heb ik sneller de neiging tot overgeven...

Succes x Tink

Terug
Bovenaan