's ochtends slapen

hoi hoi,

Ben ik nog weer even, ik had nog een vaagje.

Slapen jullie kinderen na de eerste fles gelijk weer?mijn zoon deed dat namelijk altijd wel, het is ook een goed slaper, maar de laatste tijd ligt hij dan eerst nog een tijd in bedje te "kletsen" (een onderonsje met zijn knuffels)en dan valt hij nog even 3 kwartier tot een uur in slaap en is dan weer klaar wakker, met als resultaat dat hij wel moe is voor de volgende fles.
Ik vrees dus dat ik in vervolg ook er uit moet en hem 1,5 uur moet laten spelen en dan weer op bedje...en ik vind het zooo lekker om dan ook nog even te slapen hihi

Als ik hem om 7 uur wakker maak voor de fles, slaapt hij trouwens wel vaak nog tot 9:45/10:00....maar als ik vrij ben  maak ik hem meestal om half 9 wakker...(22:30 laatste fles)

Hoe gaat dat bij jullie? Julian is nu 4 maanden (18 weken)

liefs leetje 1981  

Hallo,

Mijn zoon Tijs (5,5maand) sliep ook altijd nog na zijn eerste fles heel erg goed. Maar op een gegeven moment viel hij ook nog maar 1 uurtje na die fles in slaap en was de tussenpoze tot de volgende fles dus te lang voor hem.

Ik sta nu altijd zelf rond 7.00 uur op en kleed mezelf eerst altijd aan. Rond half 8 maak ik Tijs wakker dan krijgt hij zijn 1ste fles. Daarna nog even spelen en ga ik hem wassen en aankleden. Dan mag hij nog even een half uurtje mee naar beneden en rond kwart over 9 gaat hij terug het bed in. Omdat hij maar 1 uurtje slaapt dan is hij mooi voor de volgende fles/fruithap uitgerust. Dus rond half 11 is meneer weer fris en fruitig.
Meestal blijft hij 2 uurtjes wakker en daarna weer even slapen.

Je kunt inderdaad op een gegeven moment je kindje niet meer zo makkelijk terug leggen na de eerste fles en zult er zelf ook uit moeten..haha. Dat zul je ook krijgen als ze ouder worden. Echt uitslapen is er niet meer bij. Op zondag ga ik altijd nog even terug het bed in als Tijs nog dat uurtje slaapt maar daarna is het toch wel gebeurd..haha.

succes.

Yoëll wordt 7 a 7.30uur wakker, dan ga ik met hem naar beneden en krijgt hij zijn fles.
Dan gaat hij in z'n wipper en ga ik een boterhammetje eten. Rond 8.30 gaan we wassen en aankleden en gaat hij naar bed. Hij slaapt altijd maar een uurtje. In dat uur ga ik me douchen en doe ik bv de was.
Yoëll slaapt overdag zowiezo heel weinig.
In het weekend krijgt hij zijn fles bij ons op bed en dan spelen we of knuffelen we erna nog wat en gaan we pas 9 uur uit bed.
In het begin vond hij dat niets en was helemaal uit zijn ritme, nu weet hij zodra ik onze slaapkamer in loop met zijn fles en hem dat het weekend is hihihi.

Groetjes Pauline mv Yoëll 4 mnd

Hoi,
Marin wordt zo rond kw over 7 wakker. Dan was ik haar en kleed haar aan, terwijl m'n andere meiden zichzelf aankleden.
Dan krijgt ze om half 8 een fles en gaat dan om kw voor 8 in de box, dan geeft ik de andere 2 een boterham, kam hun haren en maak de schooltas voor de oudste klaar. Om kw over 8 brengen we de oudste naar school. Als we dan om kw voor 9 weer thuis zijn, is Marin lekker moe en gaat dus naar bed en slaapt dan tot half 12, volgende fles.

Liefs Annemarie

Hoi,

Twan is nu 19 weken en krijgt om 23.00 uur zijn laatste borstvoeding. 'S morgens om 07.30 uur krijgt hij weer de 1e voeding en dan slaapt hij ook gelijk weer in. Hij is dan nog zo moe en het is idd heerlijk om even lekker terug te gaan. Hij wordt dan ook tegen 10.00 uur weer wakker en krijgt dan een fruithapje, dan speelt hij even en leg ik m weer in bed, kan hij nog 1 1/2 uur slapen voor de volgende voeding. Daarna speelt hij weer even en slaapt dan tot ong.15.00 uur. Dan krijgt hij een groentehapje en speelt weer even. Slaapt weer  tot de volgende voeding etc.

Succes

Wij maken Tieme als we thuis zijn om half 9 wakker dan krijgt hij een fles, hij gaat
daarna meteen weer naar bed dna hebben mijn man of ik even tijd voor onszelf.
Tieme ligt dan vaak wel te kletsen in bed maar vermaatk zich prima en valt vanzelf weer
in slaap. Hij wordt dan rond 11.30 meestal wakker dan wassen en aankleden,
fles en in de box spelen.

Groetjes Anke

Onze dochter (5,5 maand) krijgt rond 07.30 uur de fles. ALs ik vrij ben gaat ze gelijk daarna (08.30 uur) weer terug naar bed (en ik dus ook). Meestal slaapt ze tot circa 10.00 uur en hoor ik haar brabbelen. ALs het even kan rek ik het dan tot 10.30 uur dan krijgt ze haar fruithapje.Maar ze heeft nu ook al een paar keer gehad dat ze veel vroeger wakker was. En ik heb inderdaad ook het probleem dat als ze zo weinig slaapt, ze vaak te moe is voor de volgende flesvoeding. Het is allemaal nog even uitproberen en aanpassen.

Hoi,

Yari krijgt rond 7.30 uur zijn 1e flesje, gaat dan nog ff bij mij en Yenna in "t "grote"bed ( papa is dan al werken ). Rond 8.30 uur na het wassen en aankleden gaat hij naar bed.
Yari slaapt dan vaak tot 10.30 uur, mooi op tijd voor zijn fruithapje.
Als ik moet werken gaat hij op het kinderdagverblijf  ( een half uurtje  na aankomst )  naar bed.

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan