't is een Sinterklaas wonder!

A

Anoniem

Guest
....tja het is nog te vroeg voor het afgezaagde Christmas miracle.
Anyway..
ik log in en....ik ben ingelogd!
ik klik op een topic en...het opent!
ik reageer op een topic en....mijn antwoord verschijnt
ik klik op een nieuw topic en....ik kom niet bij het vorige terrecht!

Dank U Sinterklaasje!!!!!!!!!!!!!!!!

Ajuus, ilja

Jahaaaaaa, die ouwe Klaas heeft 't geregeld!
Ik heb echt al in geen tijden meer gereageerd; werd elke keer zo sjacherijnig van dat k** forum... Maar nu kunnen we weer!

Hopen dat 'ie het goed blijft doen, dames...

Groetjes,
Myrna mv Isis

Nou, ik probeeer al wel een uur de babykalender te plaatsen (de nieuwe) en ik krijg steeds de volgende foutmelding:  
Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord.

Er vervelend, helemaal omdat ik geen lange woorden (langer an 50 tekens) heb en ik heb er ook geen linkje in staan... Vreemd.... Ik probeer het later nog wel een keer weer.
En wat dit nu weer is met dit lettertype  hmmmmm.

Groetjes happyM

Ben blij dat luisterpiet nu eindelijk de boodschap heeft doorgegeven aan de ict piet en dat deze piet met het hele verhaal bij sint is gekomen en dat deze aan ict piet heeft gezegd dat hij akkoord ging met de reparatie van het forum zodat alle moeders weer een fijne sinterklaas hebben. Nu hoeft sint niet meer het koude kikkerlandje in om kado's te kopen voor de mama's.

Groetjes Jolanda

ik wil jullie sinterklaasdroom niet verstoren...., maar ik heb het gedaan...ik was er vanmorgen zo flauw van, dat ik heb een mailtje gestuurd naar de redactie.... *glim*

hihihi

hahahahahahahahahaha

of de koffie was op en ze moesten eindelijk eens aan het werk

Hahaha,. kan me eigenlijk niet schelen Wie het gedaan heeft:

WE ZIJN ER WEER!!!!

Kijijijijijk, zo ken ik jullie weer! Een paar uur niet kijken en een hele pagina vol reacties! Haha, zal leuk worden, iedereen heeft 1,5 week verhalen te vertellen! Go girls!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan