't zou wel eens raak kunnen zijn...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Eigenlijk zou ik afgelopen dinsdag al bruinverlies hebben, en donderdag echt ongi zijn.
Maar dit is nog niet zo. Ook heb ik gevoelige borsten, en ruik ik dat de sokken van mijn man stinken (haha). En met kleine vlaagjes voel ik me een klein beetje misselijk. Oh ja..en ik ben wat vergeetachtig. Ik was zomaar vergeten om naar mijn buurvrouw te gaan voor een massage...dit vergeet je normaal toch niet.
Als er zondag nog geen rd's zijn, ga ik testen.
Maar ja, wie weet houd mijn lichaam me voor de gek. Maar mijn gevoel zegt wel dat het toch wel eens raak zou kunnen zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nance

Hoi nance
Spannend hoor, dat je zolang kan wachten met testen, Ik zou dat nooit volgehouden hebben.
Ik heb mijn nod op 31 december, dus het word of knallend het nieuwe jaar in met een positieve test, of knallend het jaar in met een flinke slok drank
Dus ik moet nog even wachten
liefs hunnybun

Haai Hunnybun,

zeker een spannende tijd, he.
Nou, hopelijk gaan we zwanger het nieuwe jaar in.
Voel jij je al anders?

Prettig weekend,

Nance

hoi nance
Zijn er bij jou nog steeds geen rd aangekomen vandaag,
Morgen testen toch???
Nou ik voel nog niks hoor, af en toe een steekje onder in mijn buik
Maar ik heb mezelf de eerste 3 maanden zo voor de gek gehouden met al mijn kwalen dat ik er niet teveel bij na wil denken al ik iets zou voelen.

Mijn zusje is ook zwanger nu en die voelde helemaal niks op een enkel steekje na. Dus ik hoop dat ik eigenlijk ook helemaal niks voel deze keer.

De vorige maanden dacht ik ook echt misselijk te zijn, Heb wel echt heel veel last van mijn tepels gehad elke maand weer, De laatste keer ook erge rugpijn en toen dacht ik zelfs dat mijn borsten strakker waren
Ja ook allemaal kwaaltjes die bij een ongi horen he, dus ik wil de daar deze maand niet gek mee maken.

Nou ik ben benieuwd bij jou, zou leuk zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan.

liefs hunnybun

Hoi hoi,

nou ik heb naar je geluisterd. Ik heb gestest.
En POSITIEF. Ik geloof het nog niet helemaal.
En durf niet al te blij te zijn. Want voor mijn zoontje heb ik twee mk's gehad.
Nou, geef  je hand. Dan trek ik je naar het aug/sept forum.

Liefs,

Nance

Terug
Bovenaan