Ik zit een beetje met het volgende. Als straks ons kindje er is zal er ongetwijfeld veel kraamvisite langskomen die allemaal iets mee zullen nemen als kraamcadeautje. Nu is het zo dat ik zelf al zo veel kleertjes heb gekocht dat ik hier eingelijk geen behoefte meer aan heb. Tevens ben ik best wel kieskeurig dus ik vind ook niet alles even leuk.. Maar hoe kun je dit duidelijk maken aan de mensen die langs willen komen? Als ik zelf bij iemand op kraamvisite ga dan vraag ik altijd waar ze blij mee zijn, kleertjes, speelgoed, een bon o.i.d. Ik hoop dat mensen dit uit zichzelf vragen zodat ik kan aangeven waar we de meeste behoefte aan hebben. Ik zou het zo zonde vinden als ik straks allemaal kleertjes krijg die niet gedragen gaan worden. Laatst las ik ergens dat het tegenwoordig ook vaak voorkomt dat met het geboortekaartje en soort van 'wensenlijstje' werd meegestuurd, of dat je op het kaartje een cadeautip (envelop) vermeld. Ik vind dit zelf een beetje vreemd, maar van de andere kant heb ik natuurlijk liever iets waar we echt iets aan hebben. Hoe doen jullie dit? Hebben jullie tips of ideeen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Elise
Alvast bedankt!
Groetjes,
Elise