'vies" vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,hier even een "vies" vraagje hoor.
Ik heb dus een lange cyclus,tot nu toe een keer 46 en een keer 47 dagen( eind aug met pil gestopt)Nu moet ik volgens de kalender op baby brabbel met oud en nieuwmijn ei sprong hebben(als ik die heb).Nu ging ik net naar de wc en toen hadik een hele klodder(excuus) helder doorzichtig slijm ,dit heb ik nog nooit gehad tenminste niet zo veel als dit(ongeveer een  ter grote van een hele vingertop)

Nu weet ik dat helder wit een naderende eisprong kan betekenen.Dat zou dus met mijn cyclus ruim een week te vroeg zijn(wat ik natuurlijk niet erg zou vinden)Nu mijn vraag,heeft iemand hier ervaring mee die eerst een lange cyclus had en daarna korter.omdat ik niet zo lang gestopt ben met de pil weet ik dat mijn lichaam als het ware moet reseten wat veel onduidelijkheid kan geven,maar ik was gewoon effe benieuwd,misschien betekend het niets en hebben meer vrouwen midden in hun cyclus helder slijm.
Nou ik ben benieuwd,ben zoooooo ongeduldig,maar dat is iedereen hier hahaha ben je tenminste niet de enige.Zeker met zo'n lange cyclus schiet de tijd gewoon niet op.
"gelukkig " zijn hier meer meiden met een lange cyclus dan voel ik me niet alleen.Heb ook nog steed wat melkvloed al vanaf aug.(misschien te hoog prolactine gehalte)maar omdat ik denk mijn ei sprong te voelen en netjes 5 dagen menstrueer heb ik niet het idee dat dat mijn vruchtbaarheid(eisprong) beinvloed.Wil net deze maand met ovulatie testen gaan beginnen,misschien dat ik er morgen alvast 1 kan doen.Ben benieuwd naar de ervaringen ,t'is een beetje lang verhaaltje geworden sorry!
Groetjes Cat

Hoi Cat,
Kan best hoor dat je cyclus korter wordt, dat zou fijn zijn he.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als je ovulatietesten gebruikt heb je meer duidelijkheid over je eisprong.
Succes, Liefs Rene

Terug
Bovenaan