App-groep jan/feb/mrt 2021

<p>Hoi allemaal,</p><p>Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik in een app-groep gezeten met meiden die ook zwanger waren en rond dezelfde tijd uitgerekend waren. Daar heb ik nu (ruim 7 maanden later) nog een leuk contact mee.</p><p>Inmiddels ben ik weer zwanger (hoera - afgelopen maandag ontdekt) en ik gok ergens in februari uitgerekend.<br />Zijn er meiden die rond dezelfde tijd (dus begin 2021) zijn uitgerekend en mee willen doen aan een app-groepje?</p>

Leuk @Girafje
Je mag wel een mailtje sturen naar sanne_dieker@hotmail.com met daarin je telefoonnummer. Zodra er zich dan nog iemand meldt, maak ik een groep aan.
Andere dames die mee willen doen mogen ook mailen naar sanne_dieker@hotmail.com met in het bericht je telefoonnummer en je naam :)

[quote quote=10334900]Ja leuk! Ik ben 6 maart uitgerekend van mijn 3de kindje[/quote]
Ik zie toevallig dit berichtje en had ergens anders begrepen dat je er lang op hebt moeten wachten. Van harte dus, fijn voor je dat het raak is!

[quote quote=10334960] Ik zie toevallig dit berichtje en had ergens anders begrepen dat je er lang op hebt moeten wachten. Van harte dus, fijn voor je dat het raak is![/quote]
Wat lief! Dank je wel!?

Terug
Bovenaan