App groep uitgerekend september 2020

<p>Hoi allemaal,  Ik ben uitgerekend in September 2020 en nou zou het me leuk lijken om met andere (aanstaande) mama’s die ook rond die tijd zijn uitgerekend een whatsapp groepje aan te maken.  Dit heb ik bij mijn eerste ook gedaan, wat mij erg goed bevallen is. Is hier interesse voor? </p><p>Mocht je interesse hebben, mag je, je nummer mailen naar:</p><p>zwanger2020@gmail.com</p><p> </p><p>Xx</p>

Hee,
Het lijkt me denk ik wel leuk ik heb er geen ervaring mee. Hoe gaat zo iets heb je dan heel de dag door berichten of gewoon rustig aan?

[quote quote=10285557]Hee, Het lijkt me denk ik wel leuk ik heb er geen ervaring mee. Hoe gaat zo iets heb je dan heel de dag door berichten of gewoon rustig aan?[/quote]
Ik wil er niet al te veel mensen in, dus ik neem aan dat het dan wel redelijk rustig zou zijn, althans, niet dat wanneer je een uur niet hebt gekeken je 1000 gemiste berichten hebt. 
Van mijn vorige zwangerschap zit ik in een groep met 7 mensen, deze is heel rustig. Maar ook één met 18 mensen.. dat is wel wat anders haha. 

[quote quote=10285563]Lijkt mij ook wel leuk![/quote]
Leuk! Is het handig als je, je nummer stuurt in een mailtje? Dan staat die niet openbaar. 

zwanger2020@gmail.com

[quote quote=10285576]Ja precies als de groep niet te groot is wil ik me graag aansluiten. Wat is de leeftijd van je eerste kindje?[/quote]
Leukm ik heb m'n mail adres hierboven gezet, dan kan je, je nummer sturen. :)

Terug
Bovenaan