App groepje uitgerekend juni/juli 2021

<p>Poging nummer 3! Hi allemaal, Na 1,5 jaar en 4 miskramen verder ben ik weer zwanger! Nu vond ik de vorige keer de app groepjes heeeel erg leuk en gezellig. Zijn er hier geïnteresseerden die daar gezellig mee willen kletsen? Stuur maar even een mailtje als je in de app wilt! kristelh1995@hotmail.com  Liefs</p>

Hai Kristel. 
Wat leuk. Ik houd me aanbevolen maargoed ben nu 4 dagen over tijd en heb nog geen positieve test in handen. Dus even wachten nog. 
Super irritant ditm heb net ook even een berichtje geplaatst. Misschien dat mensen het herkennen. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan . Wie weet tot later als ik positief heb getest 

Hai Kristel. 
Wat leuk. Ik houd me aanbevolen maargoed ben nu 4 dagen over tijd en heb nog geen positieve test in handen. Dus even wachten nog. 
Super irritant ditm heb net ook even een berichtje geplaatst. Misschien dat mensen het herkennen. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan . Wie weet tot later als ik positief heb getest 

Oo spannend! Sommige maken gewoon wat langzamer hcg aan. Ik duim voor je!
Dankjewel! Als je duidelijk hebt ben je van harte welkom 

Oo spannend! Sommige maken gewoon wat langzamer hcg aan. Ik duim voor je!
Dankjewel! Als je duidelijk hebt ben je van harte welkom 

[quote quote=10364609]Poging nummer 3! Hi allemaal, Na 1,5 jaar en 4 miskramen verder ben ik weer zwanger! Nu vond ik de vorige keer de app groepjes heeeel erg leuk en gezellig. Zijn er hier geïnteresseerden die daar gezellig mee willen kletsen? Stuur maar even een mailtje als je in de app wilt! kristelh1995@hotmail.com  Liefs[/quote]Helaas is het app groepje vol.

Terug
Bovenaan